با حضور سردار «مرادحاجتی»؛

اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس هندیجان برگزار شد

اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان هندیجان امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ - 14September 2021

اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس هندیجان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان هندیجان امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، فرماندار، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از مسئولان محلی و رزمندگان پیشکسوت و مسئول دفتر نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» در ابتدای این جلسه با تسلیت ایام ماه محرم و صفر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: از اینکه فرصت حاصل شد در جمع مسئولان و تعدادی از رزمندگان هندیجان باشم خوشحالم و انشاله که بتوانیم کاری برای رزمندگان و شهدا دراین شهرستان انجام دهم.

وی افزود: هر کاری بتوانیم برای مردم هندیجان انجام دهیم دریغ نخواهیم کرد و باعث افتخار است که قدمی برای رزمندگان و خانواده های معظم شهدا در این نقطه از استان برداریم چرا که ما هر چه داریم از وجود این همه رشادت های شهدا و صبر خانواده های شهدا و رزمندگان است.

در ادامه جلسه «علی بویری» فرماندار هندیجان با خوش آمد گویی به سردار مرادحاجتی و دیگر مسئولان ادارات خواستار بهبود وضعیت گلزار شهدا و شهدای گمنام هندیجان با کمک حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان شد و تاکید کرد: ما هم در هندیجان از تمامی ظرفیت با مشارکت خیرین و همکاری رزمندگان و بسیجیان و ناحیه سپاه و دیگر ارگان ها و ادارات برای انجام امورات حوزه دفاع مقدس بهره خواهیم برد.

سرهنگ پاسدار «روح الله قاسمی خشاب» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هندیجان نیز گزارشی از برنامه های هفته دفاع مقدس ارائه داد و گفت: بیش از ۸۰ برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس در شهرستان خواهیم داشت که دیدار با خانواده های شهدا و غبار روبی مزار شهدا و مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه ها خواهد بود و تاکید هم بر این است که همه برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شوند.

در پایان جلسه نیز امام جمعه، مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هندیجان، دیگر رزمندگان و مسئول دفتر نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی، نقطه نظراتی در زمینه هفته دفاع مقدس، نشر و چاپ کتاب و آثار شهدا و رزمندگان هندیجان و کمک در تکمیل یادمان شهدای گمنام و پیگیری یادمان شهدای بمباران هوایی هندیجان داشتند که مورد استقبال و همکاری سردار مرادحاجتی واقع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار