فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه عنوان کرد؛

تزریق روزانه ۳۰ هزار دُز واکسن کرونا از سوی سپاه

سردار اخوان گفت: هم‌اکنون ۱۵ هزار دُز واکسن در روز را تزریق می‌کنیم که این عدد تا هفته آینده به ۳۰ هزار دُز خواهد رسید.
کد خبر: ۴۷۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹ - 14September 2021

تزریق ۳۰ هزار دز واکسن کرونا توسط سپاه تا هفته آیندهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد اخوان مهدوی» فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه صبح امروز در حاشیه آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در شهرک شهید محلاتی تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه نیروی زمینی سپاه همه ظرفیت‌ها را برای واکسیناسیون، بسیج کرده است و از ۲۰ مرداد که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بسیج امکانات فرمانی را صادر کردند، مجدداً حرکتی جهادی و انقلابی را در تهران و در سایر استان‌ها شروع کردیم.

وی ادامه داد: لذا این مرکزی که امروز در شهرک شهید محلاتی افتتاح کردیم، پانزدهمین مرکز جامع واکسیناسیون است که در تابعیت نیروی زمینی سپاه در کل کشور راه‌اندازی می‌شود.

سردار اخوان افزود: هم‌اکنون ۱۵ هزار دُز واکسن را در روز تزریق می‌کنیم که این عدد تا هفته آینده به ۳۰ هزار دُز خواهد رسید و این قابلیت را داریم که این مراکز را هم تا ۱۰ مرکز در تهران توسعه دهیم که توانمندی خیلی خوبی است.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم این حرکت خیلی خوب را در تهران و استان‌ها توسعه دهیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار