فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه عنوان کرد؛

راه‌اندازی ۲۴ بیمارستان سیار «نزسا» در سراسر کشور

سردار اخوان با اشاره به راه‌اندازی ۲۴ بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در مناطق مختلف کشور گفت: در بهداری این نیرو همواره آمادگی صد درصدی برای ارائه خدمات به مردم وجود دارد.
کد خبر: ۴۷۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ - 16September 2021

راه‌اندازی ۲۴ بیمارستان سیار در مناطق مختلف کشور

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد اخوان» فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه صبح امروز در آیین بهره‌برداری از مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون در ورزشگاه تختی تهران، اظهار داشت: همه با اخلاص برای واکسیناسیون مردم و مقابله با کرونا در حال تلاش هستند و هیچ منیتی در این رابطه وجود ندارد، زیرا امروز در حال جنگی هستیم که طی آن هر روز تعداد زیادی از مردم کشورمان جان خود را از دست می‌دهند و چندین برابر آن هم به‌ناچار در مراکز درمانی بستری می‌شوند.

وی افزود: بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه اتاق فکری دارد که در این اتاق فکر سؤالی مطرح شد، مبنی بر اینکه آیا همان‌گونه که در رأی‌گیری میلیون‌ها نفر، طی یک روز رأی آن‌ها اخذ می‌شود، آیا نمی‌شود ظرف مدت چند روز واکسیناسیون را انجام داد؟

فرمانده بهداری رزمی نزسا اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در مدت چند هفته واکسیناسیون عموم مردم را به اتمام برسانیم؛ هرچند دشمنان ما به هر شکل ممکن در صدد هستند تا این‌گونه وانمود کنند که ما در واکسیناسیون، عاجز هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه مجموعه نیروی زمینی تاکنون ۲۴ بیمارستان سیار را در مناطق مختلف کشور برای خدمت‌رسانی به بیماران مستقر کرده است، گفت: یکشنبه هفته آینده هم مرکز جدیدی را راه‌اندازی خواهیم کرد و این فعالیت‌ها را در هر نقطه‌ای که نیاز باشد، می‌توانیم انجام دهیم؛ زیرا در بهداری نیروی زمینی سپاه همواره آمادگی صد درصدی برای ارائه خدمات به مردم وجود دارد.

سردار اخوان با تأکید بر اینکه مهم‌ترین مؤلفه ما در این مراکز واکسیناسیون، تکریم مردم است، خاطرنشان کرد: تا امروز هزار و ۵۰۰ نفر از کادر تخصصی مراکز درمانی سپاه را سازماندهی کرده‌ایم که از این تعداد تاکنون هزار نفر به استان‌های مختلف اعزام شده‌اند و بدین‌صورت توانستیم بخشی از خستگی کادر درمان را رفع کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار