وزیر کشور در بازدید از قرارگاه شهید فهمیده مطرح کرد

عملکرد مطلوب بسیج در تامین امنیت مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

وزیر کشور گفت: خوشبختانه همه برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به خوبی پیش رفته است و به امید خدا امسال نیز مراسم آرام و خوبی را برگزار خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۷۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ - 04June 2015

عملکرد مطلوب بسیج در تامین امنیت مراسم ارتحال امام خمینی(ره)

به گزارش گروه اخبار داخلی " دفاع پرس " به نقل از بسیجنیوز، وزیر کشور دقایقی پیش در حاشیه بازدید از کمیته های تخصصی قرارگاه شهید فهمیده مستقر در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی یک موضوع مهم ملی است افزود: پذیرایی از بیش از یک میلیون زائر تمهیدات خاص و ویژه ای را می طلبد که مهمترین آن مساله تامین امنیت مراسم است.
 
وی با اشاره به اینکه برای تامین امنیت این مراسم از چندماه قبل برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است افزود: شورای امنیت کشور نیز در این خصوص تشکیل جلسه داده است و با استفاده از ظرفیت سپاه ، بسیج و نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا مرقد امام راحل محیط امنیتی تعریف شده است.
 
رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه همه نیروها در یک ستاد مشترک اما با توزیع وظایف و مسئولیت ها در حال فعالیت هستند خاطرنشان کرد: من ابتدای صبح از قرارگاه نیروی انتظامی بازدید داشتم و اکنون نیز از قرارگاه شهید فهمیده بازدید کردم و خوشبختانه همه برنامه ریزی ها به خوبی پیش رفته است و به امید خدا امسال نیز مراسم آرام و خوبی را برگزار خواهیم کرد.
 
گفتنی است در این بازدید حسین هاشمی استاندار تهران،  حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و تنی چند از مسئولان انتظامی رحمانی فضلی را همراهی کردند.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار