فرمانده نیروی دریایی ارتش:

«نداجا» توان ساخت یگان‌های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را دارد

امیر دریادار ایرانی با تأکید بر اینکه نیروی دریایی ارتش توان ساخت و تولید یگان‌های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را داراست، گفت: این نیروی راهبردی، بسیار متحول شده است.
کد خبر: ۴۷۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ - 14September 2021

دریادار ایرانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی از مجموعه صنعتی کارخانجات نداجا اظهار داشت: اقتدار دریایی به وجود آمده امروز، حاصل سال‌ها برنامه‌ریزی و تلاش تک تک اعضای مجموعه نیروی دریایی ارتش است.

وی افزود: آموزش محور اصلی است که پایه‌ریزی آن در داخل کشور انجام شده است. ما امروزه به استقلال آموزشی دست پیدا کردیم و با عمل منظم و دقیق به آموزش‌های انجام شده و به‌روزرسانی اطلاعات آموزشی در بُعد علمی و تحقیقاتی می‌توانیم بگوییم که نیروی دریایی راهبردی ارتش بسیار متحول شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش نوسازی‌ها در این مجموعه را مرهون ترمیم و بازنگری زیرساخت‌های آموزشی عنوان کرد و گفت: امروزه مجموعه نیروی دریایی ارتش توان ساخت و تولید یگان‌های رزمی در بالاترین سطح تکنولوژی را داراست و توجه به مسئله آموزش و بهینه‌سازی توان علمی، باعث افزایش ظرفیت این نیرو در صحنه صنعتگری شده است.

دریادار ایرانی در پایان تأکید کرد: بحمدالله این نوسازی‌ها باعث خواهد شد که ما گام‌های بلندتری را در جهت اعتلای پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر جهان برداریم و با اقتدار هرچه بیشتر در هر نقطه آبی جهان بتوانیم مأموریت خود را با سرافرازی به پایان برسانیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها