فرمانده نیروی دریایی ارتش:

توان نیرو‌های مسلح موجب هراس دشمنان شده است

امیر دریادار «ایرانی» توان نیرو‌های مسلح را موجب هراس دشمنان دانست و گفت: امروز نیرو‌های مسلح کشورمان قدرتمند‌تر از هر زمان دیگری هستند.
کد خبر: ۴۸۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ - 28September 2021

فرمانده نیروی دریایی ارتش وارد سنندج شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز (سه‌شنبه) در بدو ورود به کردستان در فرودگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز نیرو‌های مسلح کشورمان قدرتمند‌تر از هر زمان دیگری هستند و تمام معادلات منطقه‌ای و جهانی را بر هم زده اند.

امیر دریادار ایرانی عملکرد و توان نیرو‌های مسلح را موجب هراس دشمنان عنوان کرد و افزود: با این وجود ایران اسلامی منادی صلح و دوستی در جهان است.

وی با اشاره به توان نیروی دریایی کشورمان گفت: امروز حداقل توان حضور ما در عمق ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر دور‌تر از مرز‌های کشورمان است و تاکنون با ۴۵ هزار کیلومتر مأموریت دریایی و گذر از سه اقیانوس بزرگ و ۵۵ کشور بدون نیاز به هیچ کشوری، توان خود را آزموده ایم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در سفر دو روزه به سنندج، ضمن حضور در گلزار شهدای سنندج و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در مراسم تقدیر و معارفه شهردار سنندج نیز حضور خواهد یافت.

دیدار با خانواده شهید طاله‌وران، حضور در برنامه تلویزیونی شبکه استانی، دیدار با نماینده ولی فقیه، حضور در مراسم هفته دفاع مقدس در دانشگاه کردستان و دیدار با پیشکسوتان نداجا، از دیگر برنامه‌های امیر دریادار ایرانی است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار