رئیس سازمان بسیج مستضعفین به دفاع‌پرس خبر داد؛

افزایش ۲ برابری مراکز واکسیناسیون بسیج

سردار سلیمانی با اشاره به راه‌اندازی ۵۰ درصد مراکز واکسیناسیون کرونا در کشور از سوی بسیج، گفت: سازمان بسیج مستضعفین اخیراً با وزارت بهداشت توافق کرده که مراکز واکسیناسیون را تا دو برابر در سطح کشور افزایش دهد.
کد خبر: ۴۷۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۵ - 16September 2021

مراکز واکسیناسیون به دو برابر افزایش می‌یابد/ ۵۰ درصد مراکز واکسیناسیون کرونا بر عهده بسیج استسردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره افزایش کمک‌های بسیج به وزارت بهداشت برای تسریع در واکسیناسیون مردم، اظهار داشت: همان مسایلی که در گام چهارم «طرح شهید سلیمانی» بود در گام پنجم هم دنبال می‌شود، اما با این تفاوت که در گام پنجم موضوع واکسیناسیون هم اضافه شده است و امروز واکسیناسیون عموم مردم در قالب این طرح به‌صورت جدی در دستور کار بسیج قرار دارد.

وی افزود: اخیراً با وزیر بهداشت توافق کردیم تا تعداد مراکز واکسیناسیون را تا دو برابر ظرفیت فعلی در سطح کشور افزایش دهیم؛ لذا به هر میزان که لازم باشد و در صورت تأمین واکسن‌های مورد نیاز جامعه، مراکز جدید به ظرفیت موجود اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ۵۰ درصد مراکز واکسیناسیون کرونا در کشور از سوی بسیج راه‌اندازی شده است؛ لذا همان‌گونه که اشاره کردم، توافق شد تا تعداد مراکز واکسیناسیون، ساعات کار این مراکز و شیفت‌های کاری افزایش یابد.

سردار سلیمانی اضافه کرد: همچنین نظارت، بیماریابی و حتی حمایت از بیماران کرونایی نیز به همراه ایجاد مراکز درمانی سرپایی در سراسر کشور در طرح شهید سلیمانی همچنان دنبال می‌شود تا بلکه با مجموع این اقدامات بتوانیم بزودی شاهد کاهش تعداد بیماران و فوتی‌های کرونایی در سطح کشور باشیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار