فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

ارائه خدمات به مردم از سوی ۱۲ هزار نفر از کادر درمان نزاجا/ تقدیم ۱۰ شهید مدافع سلامت به میهن اسلامی

امیر «حیدری» گفت: نیروری زمینی ارتش با ۲۸ بیمارستان و ۱۲ هزار کادر درمانی در نقاط مختلف کشور خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد و تاکنون ۱۰ شهید مدافع سلامت نیز تقدیم میهن اسلامی کرده است.
کد خبر: ۴۷۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۳ - 16September 2021

ارئه خدمات بهداشتی توسط نیروری زمین ارتش با ۱۲ هزار کادر درمانیبه گزارش دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاح واحد‌های مسکونی طرح «مهر ولایت ۱» در پادگان «امام رضا (ع)» مراغه، اظهار داشت: علاوه بر واحد‌های مسکونی مهر ولایت که امروز در مراغه به بهره‌برداری رسید، ۹ شهرک مسکونی متشکل از خانه‌های سازمانی نیز در شهر‌های مختلف طی مهر سال جاری افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: این منازل مسکونی در شهر‌های مختلفی، چون زنجان، مرند، بروجرد، همدان، تهران، زاهدان و کرمان در مرحله افتتاح قرار دارند.

امیر حیدری اضافه کرد: طرح احداث واحد‌های مسکونی سازمانی کارکنان نیروی زمینی ارتش به‌صورت تهاتری و مشارکتی از نیمه دوم سال ۱۳۹۷ آغاز شد و با وجود تحریم‌ها و مشکلات مختلفی چون سیل، زلزله و شیوع کرونا، پیشرفت مناسب داشته است.

وی گفت: اجرای این طرح می‌تواند زمینه‌ساز رفاه کارکنان خدوم نیروی زمینی ارتش باشد و آنان زا از مستاجر بودن نجات دهد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به خدمات این نیرو در زمینه‌های مختلف، اظهار داشت: هم‌اکنون یگان‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش در مرز‌های شرقی، غربی، جنوب‌شرقی، شمال‌شرقی، شمال‌غربی و جنوب‌غربی برای تأمین امنیت مرز‌های ایران اسلامی مستقر هستند.

امیر حیدری ادامه داد: همچنین نیروری زمین ارتش با ۲۸ بیمارستان و ۱۲ هزار کادر درمانی در نقاط مختلف کشور خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهد و تاکنون ۱۰ شهید مدافع سلامت نیز تقدیم میهن اسلامی کرده است.

وی بیان کرد: برای اولین‌بار در کشور و منطقه، نیروی زمینی ارتش موفق به دستیابی به تکنیک ساخت بیمارستان‌های تنفسی شده که در کمترین زمان ممکن و در عرض یک هفته قابل احداث و بهره‌برداری است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: هر یک از این بیمارستان‌ها ظرفیت ۱۰۰ تخت را دارد و به تمامی امکانات از جمله ونتیلاتور و مخازن تامین اکسیژن مجهز بوده و دارای عمر ۱۰ ساله است.

به گفته وی، هم‌اکنون این بیمارستان‌ها در شهرهایی چون قم، رشت، اصفهان و دو مرکز در استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است و در آذربایجان غربی نیز به زودی احداث خواهد شد.

وی اضافه کرد: قدردانی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا از نیروی زمینی ارتش و رضایت کامل از آن، افتخاری بزرگ برای این نیرو است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار