امام جمعه مراغه:

رشادت‌های نیروی زمینی ارتش در دفاع مقدس هرگز از یادها نمی‌رود

آیت‌الله «پورمحمدی» گفت: مجاهدت‌ها و رشادت‌های نیروی زمینی ارتش قهرمان جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس هرگز از یادها و خاطره‌ها بیرون نخواهد رفت.
کد خبر: ۴۷۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ - 16September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، آیت‌الله «محمدتقی پورمحمدی» امام جمعه مراغه، در آیین افتتاح طرح «مهر ولایت یک» در قالب ۱۲۶ واحد مسکونی سازمانی پادگان «امام رضا (ع)» نزاجا، اظهار داشت: هم‌اکنون ایران اسلامی قدرتمندترین کشور در منطقه بوده و این به برکت تلاش‌ها و استقامت نیروهای مسلح کشورمان شامل ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و امنیتی در تمامی مرزهای زمینی، دریایی و هوایی است.

وی ادامه داد: سرافرازی و عزت نیروهای مسلح نیز در سایه استقامت و ایستادگی آنان است؛ بنابراین باید از تلاش‌ها و ایثارگری‌های آنان تجلیل و قدردانی شود.

آیت‌الله پورمحمدی اضافه کرد: مجاهدت‌ها و رشادت‌های نیروی زمینی ارتش قهرمان جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس هرگز از یادها و خاطره‌ها بیرون نخواهد رفت.

وی ابراز امیدواری کرد که با عنایت فرماندهی معظم کل قوا و نیز فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی، عنایت ویژه‌ای به کارکنان و خانواده‌های نیروی زمینی ارتش شود تا با عزت و آرامش همچنان حافظ میهن اسلامی باشند.

طرح احداث واحدهای مسکونی «مهر ولایت یک» در قالب ۹ بلوک ۱۴ واحدی با متراژ هر واحد حدود ۸۰ متری با حضور فرمانده نیروی زمین ارتش در پادگان امام رضا (ع) مراغه به بهره‌بردرای رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار