آیت الله حسینی شاهرودی:

راهیان نور موجب تقویت اخوت و همدلی در استان کردستان است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حضور کاروان‌های راهیان نور در استان کردستان می‌تواند بسیار موثر باشد و وحدت بین مذاهب را تقویت نماید.
کد خبر: ۴۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳ - 23August 2015

راهیان نور موجب تقویت اخوت و همدلی در استان کردستان است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، آیت الله "سیدمحمد حسینی شاهرودی" نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: راهیان نور واقعا اسم قشنگی دارد، چون شهدا در حقیقت به ما راه خدا را نشان میدهند که آن راه نور است.

وی افزود: انسان وقتی به این مناطق که جایگاه شهداست میآید به یاد ایثار و اخلاص شهدا میافتد و کسانی که نبودهاند و این صحنهها را ندیدهاند با روایتگری با این فرهنگ آشنا میشوند. این حماسه و مقاومت اگر زنده بماند یک ملت زنده میماند و اگر نباشد میمیرد لذا واقعا راهیان نور پربرکت است.

آیت الله شاهرودی اذعان داشت: وقتی که انسان به این مناطق میآید چیزهایی را میتواند ببیند و بشنود که در جاهای دیگر نمیتواند آنها را ببیند و درک کند. لذا تأثیرات مثبتی میگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نوپا بودن راهیان نور شمالغرب افزود: در جنوب بیشتر کار شده است ولی اینجا چند سالی است که شروع شده است و امسال هم رسیدگی بیشتری شده است. الحمدلله منطقهی غرب و شمالغرب در طول تابستان و پائیز و حتی زمستان آمادگی پذیرایی از زائران راهیان نور را دارد.
 
وی تصریح کرد: این منطقه از امنیت خوبی برخوردار است و راهیان نور در این استان اخوت و همدلی را تقویت کرده است.

وی در پایان وحدت را رمز پیروزی دانست و ابراز کرد: حضور راهیان نور میتواند بسیار موثر باشد و وحدت بین مذاهب را تقویت نماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها