مراسم چهلمین روز خاکسپاری شهید «مالامیری» در قم برگزار شد

مراسم چهلمین روز رجعت و خاکسپاری پیکر مطهر نخستین روحانی شهید مدافع حرم، شهید حجت الاسلام «محمد مهدی مالامیری» عصر امروز در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰ - 16September 2021

مراسم چهلمین روز خاکسپاری شهید «مالامیری» در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم چهلمین روز رجعت و خاکسپاری پیکر مطهر نخستین روحانی شهید مدافع حرم، شهید حجت الاسلام مالامیری عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و رزمندگان مدافع حرم در قم برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام «حاج قدمعلی اسحاقیان» از فرماندهان جبهه مقاومت اسلامی با تشریح ویژگی‌هایی از شهدای مدافع حرم، زمان شناسی و تبعیت از ولایت را از جمله خصوصیات برجسته شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: خداوند در آیه‌ای از قرآن کریم عنوان «فرحین بما آتیهم الله من فضله» به کار می‌برد و شهدای مدافع حرم این شادی قبل از شهادت را به خوبی تجربه کردند.

این مراسم با مرثیه سرایی حاج رضا ایزدی همراه بود و به همت خانواده معظم شهید مالامیری و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سپاه استان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

شهید حجت الاسلام مالامیری در ۳۱ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در شهر درعا واقع در سوریه همراه با مجاهدان افغانستانی لشکر فاطمیون در حال جهاد بود که در منطقه بصری الحریر به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام ۱۸ مرداد امسال مصادف با شب اول محرم تفحص شد و در گلزار شهدای قم خاکسپاری شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار