به همت اداره آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی؛

کارگاه‌های «نسل حسینی» در سراسر کشور در حال برگزاری است

مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری کارگاه‌های آموزشی «نسل حسینی» تا پایان شهریور سال جاری با اعزام اساتید متخصص حوزه جمعیت به‌تمامی استان‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱ - 17September 2021

کارگاه‌های «نسل حسینی» در سراسر کشور در حال برگزاری استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: برای نخستین بار سلسله کارگاه «نسل حسینی» با همکاری مؤسسه اندیشه کوثر و کانون تخصصی افزایش جمعیت در دو بخش مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام متقی فر افزود: شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها ۵۰ نفر از مبلغین، مبلغات و مداحان هر استان هستند که هم دارای شبکه ارتباطی قدرتمند در جامعه هدف و هم دارای قدرت بیان و مهارت‌های ارتباطی عالی هستند.

وی بابیان اینکه در پایان این دوره آموزشی برای آگاهی از کیفیت کارگاه‌های برگزارشده از شرکت‌کنندگان اثرسنجی به عمل می‌آید ادامه داد: در پایان از میان شرکت‌کنندگان، نفرات برگزیده برای همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی انتخاب می‌شوند.

مدیرکل آموزش‌های تخصصی سازمان تبلیغات اسلامی درخصوص نحوه‌ی انتخاب اساتید این کارگاه گفت: اساتید انتخاب‌شده از بهترین محققان و مدرسین درزمینه فرزندآوری و جمعیت هستند که پروژه‌های تحقیق بسیاری درزمینه جمعیت انجام داده و به حوزه خود اشراف دارند.

این کارگاه‌ها از ۹ مرداد سال جاری آغاز و هر هفته در سه استان و با شرکت ۵ گروه دونفره از اساتید برجسته حوزه خانواده برگزار شده و تا پایان شهریور ادامه دارد. تاکنون در ۲۸ استان کشور این سلسله کارگاه‌ها برگزارشده است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها