امام جمعه نهاوند:

در دفاع مقدس «ابهت» ابرقدرتهای غرب و شرق را در هم شکستیم

حجت‌الاسلام «مغیثی» گفت: در دفاع مقدس ابهت ابرقدرتهای غرب و شرق را در هم شکستیم و حماسه آفریدیم و دنیا فهمید انقلاب اسلامی از ارزش‌هایش کوتاه نمی‌آید.
کد خبر: ۴۷۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ - 17September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت الاسلام والمسلمین «عباسعلی مغیثی» امام جمعه نهاوند، در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دفاع مقدس ابهت ابرقدرتهای غرب و شرق را در هم شکستیم و حماسه آفریدیم.

وی گفت: در دفاع مقدس بود که دنیا فهمید انقلاب اسلامی از ارزش هایش کوتاه نمی آید و این فداکاری ها باید برای نسل جوان بیان شود.

امام جمعه نهاوند افزود: صدام ابزار دست ابرقدرتها برای نابودی انقلاب اسلامی بود که به برکت صبر و مقاومت شهدا و خانواده ایثارگران در اهداف شومشان ناکام شدند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: ایجاد اعتماد در بین مردم وظیفه مسئولان است و یکی از اولویت های دولت جدید توجه به این مورد عنوان شده است.

حجت الاسلام مغیثی بیان داشت: هرچه این اعتماد بین مردم و دولت بیشتر و قوی تر باشد دولت موفق تر می شود که مبارزه با فساد، خدمت به مردم، کمک به معیشت مردم و در بین مردم بودن باعث تقویت این اعتماد می شود.

خطیب نماز جمعه نهاوند افزود: خواسته نظام اسلامی در مورد افغانستان‌ داشتن زندگی بدون جنگ و خونریزی و دارای روابط حسنه با همسایگان و پایان آوارگی مردم مظلوم افغانستان‌ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار