فرمانده یگان‌های ویژه ناجا خبر داد؛

راه‌اندازی ۵ مرکز واکسیناسیون توسط یگان‌های ویژه ناجا/ آماده واکسیناسیون در مناطق محروم هستیم

سردار کرمی گفت: یگان‌های ویژه ناجا تاکنون در کل کشور پنج مرکز واکسیناسیون در استان‌های تهران، خوزستان، گلستان، یزد و قم دایر کرده است و به ارائه خدمات می‌پردازد.
کد خبر: ۴۷۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ - 18September 2021

راه‌اندازی ۵ مرکز واکسیناسیون توسط یگان‌های ویژه ناجا/ آماده واکسیناسیون در مناطق محروم  هستیمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در مراسم افتتاح مرکز درمانی سیار یگان‌های ویژه ناجا در استان قم، اظهار داشت: یگان ویژه با راه اندازی این مرکز به کمک کادر درمان آمد و نشان داد که همواره در کنار مردم بوده و برای آرامش جامعه تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: این مرکز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران راه اندازی شده و ۱۴ نفر از همکاران ما در این مرکز مستقر هستند و به بیمارانی که نیاز دارند بعد از تزریق واکسن، ساعاتی تحت نظر قرار بگیرند، کمک می‌کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا بیان کرد: یگان‌های ویژه تاکنون در کل کشور پنج مرکز واکسیناسیون در استان‌های تهران، خوزستان، گلستان، یزد و قم دایر کرده و به ارائه خدمات می‌پردازد که مرکز واکسیناسیون ما در تهران شبانه روزی بوده و با هماهنگی معاونت بهداد ناجا در صدد هستیم که تا پایان شهریور تعداد مراکز واکسیناسیون را به ۱۵ مرکز برسانیم.

سردار کرمی تصریح کرد: ما آمادگی داریم تا این مراکز را حتی به صورت شبانه روزی توسعه دهیم؛ در مناطق محروم نیز این آمادگی را داریم که تیم‌های سیار راه اندازی کنیم تا امور واکسیناسیون را انجام دهند.

وی یادآور شد: یگان‌های ویژه نیروی انتظامی در ماموریت‌های مردم یاری مشارکت جهادی و مستمر دارد و امروز ماموریت‌های مردم یاری سرلوحه کار یگان‌های ویژه ناجا قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خدمت رسانی به مردم را افتخاری بزرگ برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم که گام‌های برداشته شده در مسیر راحتی و آسایش مردم، مورد رضایت خداوند باری تعالی واقع شود و همچنان در خدمت رسانی صادقانه به ملت شریف ایران اسلامی موفق باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها