فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور مطرح کرد؛

راه‌اندازی طرح «سفیر شهید» در یگان‌های ویژه/ تحریم یگان‌های ویژه نشان داد راه را به درستی طی کرده‌ایم

سردار کرمی با اشاره به راه‌اندازی طرح سفیران شهید در یگان‌های ویژه، گفت: در این طرح هر کدام از نیرو‌های یگان ویژه سفیر یکی از شهدای والامقام ما هستند.
کد خبر: ۵۱۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶ - 12March 2022

راه‌اندازی طرح سفیر شهید در یگان‌های ویژه/ تحریم یگان‌های ویژه نشان داد راه را به درستی طی کرده‌ایمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور صبح امروز (شنبه) در سومین یادواره سرداران و هزار و ۳۱۹ شهید سرافراز فرماندهی یگان‌های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: بر اساس مبنا و راه سرخی که شهیدان تعیین کردند همچنان اصولی که شهدا آن را پیمودند را ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به اقدامات لشکر روح الله در دفاع مقدس گفت: از سال ۱۳۷۰ لشکر روح الله در قالب یگان ویژه اقدامات خود را ادامه داد.

سردار کرمی با بیان اینکه یگان‌ ویژه یکی از یگان‌های موثر در برقراری امنیت در کشور است، افزود: راهبرد بازدارنده مهمترین هدف یگان ویژه در برابر دشمنان است.

فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور خاطرنشان کرد: اجتماعی کردن یگان ویژه باعث شد ارتباط و تعامل خوبی با مردم، خانواده شهدا و اقشار مختلف برقرار شود و باعث موفقیت در ماموریت‌های ما شد.

وی افزود: خوشبختانه امروز اقدامات هوشمند پلیس در برابر حوادث و رخداد‌ها مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

سردار کرمی با اشاره به حوادث سال ۹۶ و ۹۸ و پس از آن ناامنی‌های اجتماعی که دشمن ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: فرزندان شما در یگان‌های ویژه با تبعیت از الگوی‌های هوشمند توانسته‌اند در عرصه‌های مختلف وارد شوند و امنیت را برقرار کردند.

وی افزود: تحریم یگان‌های ویژه و برخی از فرماندهان آن توسط آمریکا و اتحادیه اروپا نشان داد یگان‌های ویژه راه خود را به درستی طی کرده و در محضر خانواده شهدا و جانبازان روسفید هستند.

سردار کرمی با اشاره به راه‌اندازی طرح سفیران شهید در یگان‌های ویژه اظهار داشت: در این طرح هر کدام از نیرو‌های یگان ویژه سفیر یکی از شهدای والامقام ما هستند.

وی گفت: یگان‌های ویژه بیش از گذشته قوی‌تر، توانمندتر و با رویکرد جدید و انقلابی در تمامی صحنه‌ها برای برقراری امنیت آماده هستند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها