فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد؛

آینده‌نگری یگان‌های ویژه ناجا در خنثی‌سازی اهداف معاندان/ اقتدار پلیس بر اعتماد مردم استوار است

سردار کرمی گفت: یگان ویژه در مقابله با تحرکات و اقدامات شوم دشمنان، آینده‌نگری داشته و در عرصه‌های مختلف با استفاده از الگو‌های هوشمندانه و آموزش‌های نوین توانسته تمام اهداف معاندان و بدخواهان نظام اسلامی را به موقع خنثی کند.
کد خبر: ۴۷۵۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ - 05September 2021

آینده نگری یگان‌های ویژه ناجا در خنثی سازی اهداف معاندان/ اقتدار پلیس بر اعتماد مردم استوار استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع فرماندهان و کارکنان یگان ویژه استان البرز با اشاره به حساسیت پذیرش مسئولیت‌های دنیوی، اظهار داشت: کلیه تدابیر و تصمیم‌های یک مدیر یا فرمانده در نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب مسئولیت در درگاه خداوند متعال است و بدین لحاظ مدیران و فرماندهان باید سعی کنند با در نظر گرفتن رضای خداوند متعال در کلیه تصمیم گیری ها، دوران خدمت خود را به زمانی برای جمع آوری خیر و حسنات تبدیل کنند.

وی با اشاره به اهمیت یگان ویژه و ضرورت حفظ اقتدار و توانمندی‌های این یگان، افزود: امروزه شاهدیم دشمنان و معاندان تمام پتانسیل و امکانات خود را به کار گرفته و در صدد تضعیف نیرو‌های نظامی و منفی جلوه دادن عملکرد پلیس به خصوص یگان ویژه در جمهوری اسلامی ایران هستند و برای تحقق این اهداف، سعی در انتشار اخبار کذب و استفاده از تاکتیک‌های عملیات روانی و فضای مجازی دارند.

آینده نگری یگان‌های ویژه ناجا در خنثی سازی اهداف معاندان

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا بیان کرد: یگان ویژه در مقابله با تحرکات و اقدامات شوم دشمنان، آینده نگری داشته و در این زمینه کارنامه درخشانی دارد چراکه در عرصه‌های مختلف با استفاده از الگو‌های هوشمندانه و آموزش‌های نوین توانسته تمام اهداف معاندان و بدخواهان نظام اسلامی را به موقع خنثی کند.

سردار کرمی توانمندی پلیس را در گرو آموزش صحیح دانست و تصریح کرد: به یقین آموزش کارکنان نقش کلیدی و اساسی در پیشبرد اهداف سازمانی خواهد داشت و به جرأت می‌توان گفت اقتدار و توانمندی یگان ویژه حاصل آموزش‌های هدفمند و تمرینات مستمر و دقیق است.

 اقتدار پلیس بر اعتماد مردم استوار است

این مقام ارشد انتظامی در پایان اقتدار پلیس را بر پایه اعتماد مردم عنوان و خاطرنشان کرد: مدیران و فرماندهان باید ایام مسئولیت خود را دوران طلایی خدمت به مردم دانسته و این فرصت را که نعمتی الهی است، صرف خدمت صادقانه و بی ریا به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان کنند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها