فرمانده یگان‌های ویژه ناجا مطرح کرد؛

صیانت از آراء و امنیت مردم در دستور کار پلیس

سردار کرمی با تاکید بر برقراری امنیت در انتخابات ۱۴۰۰ به عنوان وظیفه خطیر ناجا گفت: تامین امنیت حوزه‌های انتخاباتی، صیانت از آراء و امنیت مردم در پای صندوق‌های رای، سه مولفه مهم و کلیدی است که در دستور کار پلیس قرار دارد.
کد خبر: ۴۵۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲ - 30May 2021

صیانت از آراء و امنیت مردم در دستور کار پلیسبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ضمن برشمردن دستاورد‌های انقلاب و حضور مردم در تمام عرصه‌های مهم کشور اظهار داشت: مردم و دوستداران انقلاب در تمام صحنه‌ها و برهه‌های حساس نشان داده‌اند که پای انقلاب و نظام اسلامی تمام قد ایستاده‌اند و امروز گروه‌های مردمی توان و نیروی بالقوه‌ای هستند که باید قدردان آن‌ها باشیم.

وی ادامه داد: عملکرد مثبت یگان ویژه با بهره‌گیری از توان و استعداد نیروی جوان و همچنین با استفاده از آموزش‌های به‌روز و کارآمد، در صحنه ماموریت‌ها مشاهده شده و حضور مقتدرانه پلیس ویژه در صحنه‌های مختلف، از طرفی موجب آرامش خاطر مردم شده و از طرفی لرزه بر اندام دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی انداخته است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به اهمیت برقراری نظم و امنیت انتخابات پیش رو، اظهار داشت: کسانی که با القای یاس و ناامیدی در جامعه سعی دارند که انتخابات را بی اهمیت جلوه دهند، به معنای واقعی کلمه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی هستند؛ یگان ویژه با تمام توان آماده برقراری نظم و امنیت گسترده در انتخابات ۱۴۰۰ است.

رئیس پلیس ویژه کشور با تاکید بر برقراری امنیت در انتخابات به عنوان وظیفه خطیر ناجا، تصریح کرد: تامین سلامت و امنیت حوزه‌های انتخابات، صیانت از آراء و امنیت مردم در پای صندوق‌های رای، سه مولفه مهم و کلیدی است که در دستور کار پلیس قرار دارد و به یگان‌های سراسر کشور ابلاغ شده است.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با حضور پرشکوه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو، بار دیگر قدرت و اقتدار نظام اسلامی به رخ دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار