معاون پارلمانی رئیس جمهور:

باید فرهنگ ایثار و شهادت را به دنیا معرفی کنیم/ شهدا بهترین الگو‌ برای جوانان هستند

حسینی با بیان اینکه شهدا با تحریف‌ها مقابله کردند، گفت: امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را به دنیا معرفی کنیم.
کد خبر: ۵۱۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ - 12March 2022

باید فرهنگ ایثار و شهادت را به دنیا معرفی کنیم/ شهدا بهترین الگو‌ها برای جوانان ما هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) در سومین یادواره سرداران و هزار و ۳۱۹ شهید سرافراز فرماندهی یگان‌های ویژه انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شهدا در مسیر حق قدم برداشتند، اظهار داشت: شهدا در راهی که انتخاب کردند محکم ایستادند و در این راه به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: شهدا با قرآن مانوس بودند و به آن عمل می‌کردند؛ شهدا سنت را احیا کردند و با تحریف‌ها مقابله کردند.

حسینی گفت: سفیران شهدا باید بتوانند سبک زندگی شهدا را شناسایی و آن را به جامعه معرفی کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه برخی کشور‌ها به دنبال ساختن قهرمان برای جوانان خود هستند، افزود: دفاع مقدس قهرمانان زیادی را به ما معرفی کرد که می‌توانند الگوی جوانان باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید بتوانیم پیام شهدا را به نسل جوان معرفی کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را به دنیا معرفی کنیم و بگوییم رزمندگان ما در طول دفاع مقدس چه فداکاری‌هایی کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز اگر ساکت بنشینیم دشمنان جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند و روایت خودشان را برای جوانان ما بازگو می‌کنند.

حسینی افزود: باید در جنگ نرم، رسانه‌ای، فکری، تبلیغاتی و جنگ ترکیبی که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بتوانیم ورود کنیم و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر دشمنان ما دست از پا خطا نمی‌کنند به دلیل نیرو‌های مسلح قدرتمند و آماده است، خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت امروز در منطقه نگاهش به جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار