فرمانده انتظامی کشور:

یاد شهدا ما را از آسیب‌های اجتماعی مصون خواهد کرد/ شهدا رمز پیروزی انقلاب اسلامی هستند

سردار «اشتری» شهدا را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و عامل استحکام پایه‌های نظام دانست و گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا ما را آسیب‌های اجتماعی مصون خواهد کرد.
کد خبر: ۵۱۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ - 13March 2022

اشتریبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده انتظامی کشور امروز (یکشنبه) در دومین یادواره سرداران و ۱۵۰۰ شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی شهدا هستند و در تمامی عرصه‌های کشور وجود شهدا بود که ما را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: رزمندگان و شهدا با نثار جان خودشان این انقلاب را مستحکم و پایه‌های این نظام را قوی کردند و امروز ما یک درخت تنومندی به نام انقلاب اسلامی داریم و هر تهدیدی نمی‌تواند آن را بلرزاند.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: نیروی انتظامی هشت هزار شهید در دفاع مقدس و پس از آن حدود شش هزار شهید تقدیم کرده است؛ همچنین بیش از ۲۰ هزار جانباز و دو هزار آزاده متعلق به این نهاد انقلابی است.

فرمانده انتظامی کشور گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا ما را از آسیب‌های اجتماعی مصون خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهدا ظرفیت عظیمی برای فرهنگ سازی است، گفت: هر کجا به فرهنگ ایثار و شهادت توجه کردیم به جایگاه رفیعی دست پیدا کرده‌ایم؛ اگر امروز در مقابل استکبار جهانی و زورگویان ایستاده‌ایم به دلیل وجود روحیه ایثارگری و شهادت است.

ادامه دارد..

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار