فرمانده انتظامی تهران بزرگ مطرح کرد؛

یکی از اولویت‌های ناجا تکریم خانواده شهدا و ایثارگران است/ آمریکا مخل امنیت در داخل و خارج از مرزهای کشور

سردار رحیمی با بیان اینکه شهدا دارای عظمت و حقانیت هستند، گفت: یکی از اولویت‌های فرماندهی انتظامی تکریم خانواده شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۵۱۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳ - 13March 2022

رحیمیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت صبح امروز (یکشنبه) در دومین یادواره سرداران و ۱۵۰۰ شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس و شهدای امنیت برای برقراری امنیت جان خود را فدا کردند.

وی ادامه داد: یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تکریم و تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

سردار رحیمی گفت: در سیستان و بلوچستان هم کنگره سرداران و فرماندهان شهید نیروی انتظامی را برگزار کردم و این باید اولویت همه ما باشد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه شهدا دارای عظمت و حقانیت هستند، افزود: شهدای ناجا در اوج مظلومیت و برای دفاع از امنیت مردم جان خود را فدا می‌کنند.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: امسال فرماندهی انتظامی تهران دو شهید به نام‌های مختوم نژاد از نیرو‌های اهل سنت و یاسر طاهری را در راه برقراری امنیت از دست داد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه به مناسبت روز پدر، ۲۰۰ هزار خودرو به بهشت زهرا وارد و خارج شدند، گفت: پلیس برای پنج‌شنبه آخر سال برنامه‌های ویژه‌ای در بهشت زهرا دارد.

سردار رحیمی درخصوص خرید‌های عید افزود: پلیس از اوایل اسفند آماده باش است و با برنامه‌ریزی، ایثارگری و جانفشانی امنیت را برقرار می‌کند.

وی اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی با اقتدار با اراذل و اوباش برخورد خواهد کرد و اگر پلیس در این راستا کوتاهی کند اراذل و اوباش و سارقین امنیت را برهم خواهند زد.

سردار رحیمی گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۰ تن مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: آمریکا به دنبال این است که امنیت را در داخل و خارج از کشورمان برهم بزند، اما در این مسیر نیرو‌های ناجا در کنار دیگر نیرو‌های مسلح با رشادت در برابر آن‌ها ایستاده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار