رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

تمسک به شهدا موجب نجات انسان و جلوگیری از گمراهی می‌شود

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: شهیدان راهنمای بزرگ بشریت هستند و تمسک به آن‌ها موجب نجات انسان و جلوگیری از ضلالت و گمراهی می‌شود.
کد خبر: ۴۹۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ - 11December 2021

تمسک به شهدا موجب نجات انسان و جلوگیری از گمراهی می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در یادواره شهدای روستای کلاریجان سوادکوه، اظهار داشت: در کشور فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی نهادینه شده است و هشت سال دوران دفاع مقدس بیانگر این موضوع است که چگونه جوانان ما با گذشتن از جان و مال خود از این سرزمین و خاک مقدس دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه شهیدان مشعل راه و راهنمای بزرگ بشریت هستند، تصریح کرد: تمسک به شهدا باعث نجات انسان و جلوگیری از ضلالت و گمراهی می‌شود.

حجت‌الاسلام ادیانی جهاد و تلاش رزمندگان در دوران دفاع مقدس را چیزی فراتر از جهاد برای آب و خاک برشمرد و گفت: به همین لحاظ ثمره این شهادت‌ها فراگیر شدن پیام انقلاب و شهدا در سراسر دنیا در بین ملت‌های مظلوم است.

وی افزود: نظم و امنیت پایداری که بر کشور حاکم است مرهون جانفشانی و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در درون و برون مرزهاست که با گذشتن از جان و مال خود عزت و سربلندی را به میهن هدیه می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا خاطرنشان کرد: امروز خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند؛ چرا که با صبر و مقاومت خود به ما درس ایمان و تبعیت از ولایت دادند.

حجت‌الاسلام ادیانی خاطرنشان کرد: پیروی از راه امام خمینی (ره)، شهدا و همچنین تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای راه سعادت و پیشرفت کشور است تا در بحران‌ها به‌سلامت بیرون آییم و آسیبی به مملکت نرسد.

بر اساس این گزارش، یادواره شهدای روستای کلاریجان و یادبود مهاجر شهید فیض‌الله غضنفری شهرستان سوادکوه با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، جمعی از فرماندهان نظامی، انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در حسینیه مرکزی شهدای این روستا برگزار شد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها