رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

«جوانان بسیجی» پیشبران بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه سازندگی و آبادانی هستند

حجت‌الاسلام ادیانی در پیامی به‌مناسبت هفته بسیج آورده است: جوانان بسیجی پیشبران بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه سازندگی و آبادانی هستند.
کد خبر: ۴۹۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ - 20November 2021

«جوانان بسیجی» پیشبران بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه سازندگی و آبادانی هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با صدور پیامی هفته بسیج را گرامی‌داشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسیج شجره طیبه و از الطاف خفیه الهی و لشکر مخلص خداست که پهنای آن به گستردگی تمام مظلومان و ستم دیدگان عالم است.

نهاد مقدس بسیج در طول دوران پرافتخار انقلاب اسلامی (دوران هشت سال دفاع مقدس، دفاع از ارزش‌ها، مقابله با معاندان و فتنه‌گران، در حوادث گوناگون مثل سیل و زلزله و همچنین بیماری منحوس کرونا) همیشه در صحنه حاضر بوده و به عنوان بازوی توانمند ولایت در مسیر تعالی و پیشرفت کشور تلاش بی وقفه و اثرگذاری داشته است.

این نهاد مقدس هم اکنون به عنوان یک الگوی موفق در سایر بلاد اسلامی مورد استفاده قرار گرفته و به همین خاطر مورد غضب و عناد و هجمه مستکبران عالم قرار می گیرد.

تفکر و مدیریت بسیجی حلقه گمشده امروز در بخشهای مختلف است. تفکر و مدیریتی که هرجا وارد شده راه را برای حل مشکلات گشوده و افتخار و اقتدار آفریده است و اکنون این الگوی نجات بخش فراروی همگان قرار دارد.

امروز جوانان بسیجی به عنوان پیشبران بیانیه گام دوم انقلاب امروز هم در عرصه سازندگی و آبادانی و هم جهاد تبیینی، نهایت تلاش خود را نموده و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و استکباری خود ناکام خواهند گذاشت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان سلحشور و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و جبهه مقاومت و سید الشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و تاسی از فرهنگ و تفکر بسیجی و با تربیت پلیس مکتبی در تراز نظام و انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش ها و حفظ دستاوردهای نظام و آرمان های انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرده تا این انقلاب و میراث شهدا توسط سکاندار جانباز و بسیجی فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز به دست صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله اعظم برسد. ان‌شاالله».

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار