رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی:

ارتقاء بصیرت دینی و انقلابی دستور کار سازمان عقیدتی سیاسی ناجا است

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: کار عقیدتی سیاسی معنویت افزایی و ارتقاء بصیرت دینی و انقلابی کارکنان خدوم ناجا و خانواده‌هاست.
کد خبر: ۴۸۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ - 07November 2021

ارتقاء بصیرت دینی و انقلابی دردستورکار سازمان عقیدتی سیاسی ناجابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کردستان، اظهار داشت: خداوند را شاکرم که امروز در جمع کارکنان خدوم نیروی انتظامی استان کردستان هستم که خدمت صادقانه و روحیه جهادی کارکنان در جهت پیش برد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران من را وادار به تمجید و قدردانی از شما می‌کند و این نشأت گرفته از تلاش‌های جهادی شماست.

وی گفت: امروز گفتمان غالب نیروی انتظامی عموما در بیانات فرماندهان ایجاد پلیس در تراز انقلاب اسلامی است و یکی از مؤلفه‌های پلیس در تراز انقلاب اسلامی بدهکار بودن به مردم است و باید به خاطر داشته باشیم که مردم انقلاب کردند و در صحنه‌های مختلف انقلاب جلوی دشمن سینه سپر کردند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تصریح کرد: بار‌ها تاکید کرده‌ام که در نظام آموزشی، آموزش رزمی و صف جمع مهم و لازم است، اما برخورد حکیمانه و ارتباط با مردم بسیار مهم است چرا که تعامل درست و منطقی باعث ایجاد ارتباط مناسب با پلیس می‌شود.

وی افزود: کار عقیدتی سیاسی معنویت افزایی و ارتقاء بصیرت دینی و انقلابی کارکنان خدوم ناجا و خانواده‌هاست.

ادیانی در این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین کریم شجاعیان تشکر و قدردانی کرد و طی حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین قدرت الله عبادی را به عنوان ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کردستان منصوب کردند.

در پایان مراسم نیز از سه خانواده شهید والامقام سید بهنام حسینی، رضا سلطانیان، وریا کلهری با حضور ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار