فرمانده یگان‌های ویژه انتظامی کشور:

لزوم هم‌افزایی سازمان‌ها برای حل معضلات اجتماعی/ نگاه انتظامی به تنهایی راهگشا نیست

سردار کرمی گفت: باید مشکلات و معضلات مختلف اجتماعی با نگاه علمی و هم‌افزایی همه سازمان‌ها و نهاد‌های مسئول حل و فصل شود.
کد خبر: ۵۱۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴ - 29March 2022

نگاه انتظامی به تنهایی راهگشا نیست/ هم‌افزایی سازمان‌ها و نهاد‌ها راه حل معضلات اجتماعیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان ویژه انتظامی کشور در سیزدهمین جلسه قرارگاه نوروزی اظهار داشت: با توجه به اینکه تهران محل حضور مسئولان کشوری، لشکری و دارای محوریت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... در کشور است، از این رو از اهمیت و حساسیت بسیار زیادی برخوردار بوده و برقراری نظم و امنیت و آرامش در این شهر از ارزش و اهمیت بالاتری برخوردار است.

وی با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص ترافیک تهران و تاکید معظم‌له بر حل این مشکل با نگاه علمی، تصریح کرد: باید مشکلات و معضلات مختلف اجتماعی و... با نگاهی علمی و هم‌افزایی و هم‌آفرینی همه سازمان‌ها و نهاد‌های مسئول حل و فصل شود و داشتن نگاه صرف انتظامی به تنهایی نمی‌تواند راهگشا باشد.

فرمانده یگان ویژه انتظامی کشور با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های پلیس پایتخت گفت: تلاش همکاران ما در یگان‌های مختلف انتظامی و ترافیکی باعث شده است که خلأ و کم‌کاری برخی سازمان‌ها نیز پوشش داده شود.

سردار کرمی افزود: خدمت در این مسیر که در واقع تامین امنیت و آرامش مردم است، نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم و خداوند را به خاطر این فرصت شکر کنیم.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار