در یادواره سرداران شهید یگان‌های ویژه فراجا مطرح شد؛

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا: مردم در جنگ ترکیبی دشمن شهادت‌طلبی را به اوج رساندند/ دهه هشتادی‌ها جبهه مقاومت را شکل دادند

سردار کرمی با بیان اینکه دشمن تصور می‌کرد با فعالیت‌های فرهنگی رسانه‌ای می‌تواند مردم را از ارزش‌های دینی دور کند، گفت: امروز دهه هشتادی‌ها جبهه مقاومت را در سطح منطقه و جهان شکل دادند.
کد خبر: ۵۷۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸ - 11March 2023

.به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه فراجا امروز (شنبه) در چهارمین یادواره سرداران و هزار و ۳۲۰ شهید یگان‌های ویژه فراجا، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) مسیر رشد، کمال و معنویت را در کشورمان ایران پایه‌گذاری کرد.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: یاد و خاطره حضرت امام را گرامی می‌داریم و به روح پر فتوحش درود می‌فرستیم، ادامه مسیر مملو از دشواری جز با هدایت‌های روشنگرانه امام خامنه‌ای برنمی‌آید که برای معظم‌له آرزوی سلامتی می‌کنیم.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا تصریح کرد: امیدوارم این یادواره‌ای که برگزار می‌شود، نشان‌دهنده ارادت ما به شهدای گرانقدر باشد و توانسته باشیم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام موثری کرده باشیم.

وی افزود: تنظیم برنامه اطلاع‌رسانی، هماهنگی‌های دعوت از خانواده معزز شهدا، هماهنگی دعوت از رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی سبب شد اقدامات ما در سراسر کشور عمق و نفوذ بیشتری پیدا کند.

سردار کرمی در پاسخ به این سوال که آیا توانسته‌ایم فرهنگ شهادت را توسعه بدهیم؟ گفت: من در دو بخش این سوال را پاسخ می‌دهم، بخش اول مربوط به جهاد شهدا در دفاع مقدس است، در سایه تربیت قرآنی که مادران شهدا فرزندان خود را تربیت کردند، سبب شد دوران بسیار خطیر اوایل انقلاب، ایران اسلامی سربلند و پیروز باشد.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: شهید بزرگوار ما وصیت می‌کند بعد از من حامی ولایت باشید و حجاب و ارزش‌های دینی را حفظ کنید که البته خودش ابتدا به این ارزش‌ها عمل کرد و به شهادت رسید تا خون پاکش بیمه‌ای برای امنیت ایران اسلامی باشد.

وی افزود: در دوره دفاع مقدس تمام کفر و ظلم و استکبار و منافقین داخلی و خارجی تمرکزشان را روی جنگ قرار داده بودند، اما شهدای ما با روحیه ایمانی و انقلابی خود پای به عرصه ایثار گذاشتند و ما را به پیروزی رساندند، بعد از جنگ تحمیلی انقلاب وارد مرحله جدیدی شد و دشمن وقتی در عرصه نظامی ناکام ماند تمرکز خود را به سمت مسائل اقتصادی، فرهنگی و رسانه برد.

سردار کرمی گفت: دشمن تصور می‌کرد با فعالیت‌های فرهنگی رسانه‌ای می‌تواند مردم را از ارزش‌های دینی دور کند، اما اگر ما بخواهیم ارزیابی داشته باشیم تا ببینیم فرهنگ ایثار و شهادت کمرنگ شده است یا بالعکس می‌بینیم که پر رنگ شده است، قطعا به نتیجه امیدوار کننده‌ای می‌رسیم، زیرا مردم در این جنگ هم پیروز شدند و شهادت‌طلبی خود را به اوج رساندند.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا تصریح کرد: وقتی همه تصور می‌کردند که دهه هشتادی‌ها از ارزش‌های دینی و انقلابی فاصله گرفته‌اند، آنچنان ضربه‌ای از دهه هشتادی‌ها خوردند که هیچگاه فراموش نمی‌کنند، این دهه هشتادی‌ها بودند که جبهه مقاومت و ارتش بین‌المللی مقاومت را در سطح منطقه و جهان شکل دادند که تمام همینه استکبار را شکست.

وی افزود: در جنگ شناختی و جنگ ترکیبی که دشمن در شهریور امسال علیه ما ایجاد کرد چه کسانی بودند که مستحکم در مقابل دشمن ایستادند؟ و به کسانی که دلشان لرزید قوت قلب دادند؟ این دهه هشتادی‌ها بودند تمام نقشه دشمن را ناکام گذاشتند.

سردار کرمی بیان داشت: شما هیچ نمونه‌ای نمی‌تواند بیاورید که قدرت‌های بین‌المللی علیه یک کشور مانند ایران اجماع و اتحاد داشته باشند، آمریکا و دنباله‌رو‌های بدبخت اروپایی‌اش هر روز در جریان اغتشاشات بیانیه صادر می‌کردند و عوامل داخلی را تحریک به آشوب‌گری می‌کردند.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا اظهار داشت: در حالی که سه جبهه مخالف یکدیگر یعنی قدرت‌های جهانی، سلطنت‌طلبان و مسئله‌دار‌ها با یکدیگر اجماع کردند تا جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند اما دیدیم سرشان به سنگ خورد و مأیوس‌تر از همیشه شدند.

وی افزود: بسیاری از کشور‌های اروپایی آماده بودند تا سفرای خود را برگردانند و با ایران قطع رابطه کنند، اما از همه ابعاد جنگ ترکیبی به ویژه بعد نظامی با ایمان قلبی به حضرت اباعبدالله و به تأسی از شهدای دفاع مقدس شکست سنگینی خوردند. دشمنان امروز بیش از هر زمان دیگری از رزمندگان نیرو‌های ویژه پلیس هراسان است و به همین دلیل عملکرد دلیرمردان نیرو‌های ویژه را زیر سوال می‌برد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار