فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

جانبازان سند هویت فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی هستند

سردار کرمی با بیان اینکه انبازان سند هویت فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی هستند، گفت: جانبازان طلایه‌داران و پرچم‌داران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.
کد خبر: ۴۸۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ - 30October 2021

جانبازان سند هویت فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در دیدار با جانباز سرافراز امیر «داود نظام اسلامی» با بیان اینکه انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت مجاهدت‌های شهدا و جانبازان گران‌قدر است، اظهار داشت: جانبازان سند هویت فرهنگی و اجتماعی ایران اسلامی هستند که درس ولایت‌مداری و ایثارگری را از سقای کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) آموختند.

وی ادامه داد: جانبازان طلایه‌داران و پرچم‌داران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی از آنان سبب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های عظیم این بزرگان در دفاع از کشور، بیان کرد: قدردانی از اسوه‌های رشادت، شجاعت و ایثار که در راه ارزش‌های والای اسلام و در راه خدا بهترین هستی خود را نثار کردند، از وظایف همه آحاد جامعه است.

سردار کرمی یادآور شد: انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت مجاهدت‌های شهدا و جانبازان است و مردم قدرشناس ما در هر برهه‌ای از زمان جان نثاری و ایثارگری جانبازان را الگو قرار داده و قدردان ایثارگری این عزیزان هستند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن تجلیل و قدردانی از این جانباز گرانقدر، خاطرنشان کرد: آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان و ایثارگرانی است که در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، شجاعانه جانفشانی کردند.

جانباز سرافراز امیر «داود نظام اسلامی» از کارکنان تیپ ۶۵ نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد ارتش) ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که حین عملیات برون مرزی در سال ۱۳۷۳ بر اثر برخورد با مین‌های به جا مانده از جنگ تحمیلی به درجه والای جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار