مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

«هفته دفاع مقدس» نماد هشت سال ایستادگی مردم است

حقایق‌پور گفت: هفته دفاع مقدس، نماد هشت سال ایستادگی مردم شهیدپرور ایران در برابر تمامی قدرت‌های شرق و غرب طی جنگ تحمیلی است.
کد خبر: ۴۷۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ - 19September 2021

هفته دفاع مقدس، نماد هشت سال ایستادگی مردم استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در نشست شورای معاونان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته نماد هشت سال ایستادگی مردم شهیدپرور ایران در برابر تمامی قدرت‌های شرق و غرب طی جنگ تحمیلی است.

وی دوران دفاع مقدس را نقطه درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: این دوران که با رهبری امام خمینی (ره) و رشادت‌های شهدا و رزمندگان در تاریخ کشور ما ماندگار شد، هرگز نباید از یاد‌ها و خاطره‌ها پاک شده و به بوته فراموشی سپرده شود.

حقایق‌پور پیروزی در دوران دفاع مقدس را وعده الهی دانست و گفت: خداوند متعال در چند جای قرآن وعده داده است که اگر کسی در راه خدا و در راه دین تلاش کند، او را نصرت خواهد داد.

وی با بیان اینکه بنیاد استان قزوین برنامه‌های مناسبی برای این هفته در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: تمامی حوزه‌های بنیاد باید با تلاش‌های بی‌وقفه برای اجرای هرچه بهتر این برنامه‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار