فرماندار شهرستان خواف:

نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک ضرورت اجتماعی است

«سنجرانی» گفت: آشنایی نسل جوان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رشادت‌های دلاورمردان و شیرزنان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس باعث می‌شود تا آنها در جهت توسعه و آبادانی بیش از پیش جمهوری اسلامی گام بردارند؛ بر همین اساس نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک ضرورت اجتماعی است.
کد خبر: ۴۷۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ - 19September 2021

نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک ضرورت اجتماعی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، جلسه ستاد بزرگداشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان خواف به ریاست «حسین سنجرانی» فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور سرهنگ پاسدار «امین سمیعیان» فرمانده سپاه و دبیر این ستاد و سایر اعضا در فرمانداری خواف برگزار شد.

حسین سنجرانی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی که در جهان طنین‌انداز شده مرهون شهدا، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه در قبال نسل جوان مسئول هستیم، افزود: شهرستان خواف با تقدیم 110 شهید در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش‌آفرین بوده است. امروز نیز مردم این خطه از استان خراسان رضوی با وحدت و یکپارچگی در جهت حفظ ارزش‌هایی که ثمره خون هزاران شهید است تلاش می‌کنند .

فرماندار خواف با تأکید بر گرامیداشت دفاع مقدس تصریح کرد: برگزاری باشکوه ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس، این فرصت را فراهم می‌آورد تا معارف، مبانی و ارزش‌های دفاع مقدس برای جوانان امروز ایران اسلامی تبیین شود. آشنایی نسل امروز با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رشادت‌های دلاورمردان و شیرزنان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس باعث می‌شود تا جوانان در جهت توسعه و آبادانی بیش از پیش جمهوری اسلامی گام بردارند؛ بر همین اساس نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک ضرورت اجتماعی است.

سنجرانی تصریح کرد: گرامیداشت دفاع مقدس وظیفه آحاد جامعه است و همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید از همه ظرفیت‌های موجود برای پاسداشت این حماسه استفاده کنند و با اجرای برنامه‌های نو و ابتکاری زمینه آشنایی بیش از پیش نسل امروز مهین اسلامی را با دفاع مقدس فراهم آوردند.

وی ابراز داشت: با توجه به شیوع کرونا در کشور و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه اولویت اصلی حفظ سلامت مردم است لذا برگزاری کلیه ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شود.

فرماندار خواف گفت: عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت، رژه موتوری، برگزاری نشست‌های بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، برگزاری یادواره شهدا، توزیع 110 سری جهیزیه به نوعروسان و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خواف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار