سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد؛

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در استان‌های اصفهان و مازندران و شهرستان سردشت

«متقی» از برگزاری جلسات کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان‌های اصفهان و مازندران و شهرستان سردشت خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ - 19September 2021

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در استان‌های اصفهان و مازندران و شهرستان سردشتبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، دکتر سید حمیدرضا متقی سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان در شهرستان سردشت اظهار داشت: جلسات این کمیسیون‌ها در روز‌های ۲۵ و ۲۶ شهریور با حضور چهار نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در محل کمیسیون پزشکی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سردشت تشکیل شد. طی جلسات این کمیسیون‌ها ۳۱۵ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مورد معاینه قرار گرفتند.

وی افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد و حق پرستاری جانبازان استان اصفهان نیز در روز‌های ۲۵ و ۲۶ شهریور با حضور پنج نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در محل کمیسیون پزشکی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان تشکیل شد که در پایان ۲۶۶ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند.

سرپرست کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در خصوص کمیسیون پزشکی حالت اشتغال و حق پرستاری جانبازان استان مازندران گفت: جلسات این کمیسیون نیز در روز‌های ۲۵ و ۲۶ شهریور با حضور چهار نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی در محل کمیسیون پزشکی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران تشکیل شد. طی جلسات این کمیسیون ۲۴۰ نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین ویزیت و معاینه شدند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار