رئیس شورای اسلامی شهر مشهد:

فداکاری در وجود مادران شهدا تجلی یافته است

«موحدیان» گفت: بسیار تحسین‌برانگیز است که خانواده‌ای که سه فرزند او شهید شده‌اند، مادر همچنان تأکید دارد اگر لازم باشد در راه اسلام جان خود و سایر فرزندانم را فدا خواهم کرد.
کد خبر: ۴۷۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ - 19September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه هفته دفاع مقدس و در راستای تکریم جامعه ایثارگری «حسن موحدیان» رئیس شورای اسلامی شهر مشهد به همراه جمعی از اعضا با مادر شهیدان «حسین، حسن و صفرعلی سلطانی» و «حمیدرضا و غلامرضا فولادی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

موحدیان در این دیدار اظهار داشت: پالایش و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب بر پایه خون شهدا و رشادت‌های مخلصانه‌ی شهدای هشت سال دفاع مقدس انجام گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه از یک خانواده چند فرزند، شهید شده‌اند نشان از اراده آهنین مردم خطه خراسان دارد که غیورمندانه از اسلام و این مرزو بوم دفاع کرده‌اند.

فداکاری در وجود مادران شهدا تجلی یافته است

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تأکید کرد: بسیار تحسین‌برانگیز است که خانواده‌ای که سه فرزند او شهید شده‌اند، مادر همچنان تأکید دارد اگر لازم باشد در راه اسلام جان خود و سایر فرزندانم را فدا خواهم کرد.

موحدیان بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا نه تنها موجب دلگرمی مادران شهیدان است، بلکه یک وظیفه عینی برای تکریم و تجلیل از عزیزانی است که جوانانشان را در راه استقلال از این مرز و بوم فدا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: دیدار با جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شورای ششم با جدیت دنبال می‌شود و انتظار داریم رؤسای سایر ادارات دولتی و غیر دولتی به این امر مهم توجه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار