وصیت‌نامه شهید «محمد علی آقا کوچکی فروشانی»؛

اگر در عاشورای حسینی بودم در رکاب امام حسین (ع) می‌جنگیدم

شهید محمدعلی آقا کوچکی فروشانی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اگر در عاشورای حسینی بودم، حاضر می‌شدم که در رکاب امام حسین (ع) و یارانش بجنگم و شهیدشوم.»
کد خبر: ۴۷۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴ - 19September 2021

اگر در عاشورای حسینی بودم در رکاب امام حسین (ع) می‌جنگیدم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «محمدعلی آقاکوچکی فروشانی»، نوزدهم فروردین ۱۳۴۳ دیده به جهان گشود. این شهید والامقام در هفتم شهریور‌۱۳۶۰ به فیض شهادت نائل آمد.

 وصیت‌نامه شهید محمدعلی آقا کوچکی فروشانی 

«بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود فراوان بر رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی و سلام به روح پر فتوح شهیدان که با خون خود درخت اسلام را آب‌یاری کردند.

به نام خداوند در هم کوبنده ستمگران. به نام خداوند شهیدان و به نام خدای یکتا از همه چیز بی‌نیاز و پنهان است، خدای پاک و منزه که از عیب و نقص پاک و پاکیزه است. من شهادت می‌دهم به اینکه خدایی نیست، مگر خدایی بی‌همتا و یگانه که شریکی ندارد و شهادت می‌دهم که محمد (ص) بنده خدا و فرستاده اوست.

خدایا رحمت و درود بفرست بر محمد و آل محمد (ص) و  اهل بیت او و حضرت فاطمه (س) و دوازده امام معصوم که جانشین پیامبر خدا هستند.

پدر ومادر عزیزم! من رفتم به خاطر خدا بجنگم نه به خاطر ریا و مال و ثروت و تا آنجایی که خدا قدرت به من بدهد می‌جنگم. اگر در عاشورای حسینی بودم، حاضر می‌شدم که در رکاب امام حسین (ع) و یارانش بجنگم و شهیدشوم.

برادران و خواهران! از خداوند بزرگ صبر و استقامت شما را می‌خواهم که ما همه از خدا هستیم و باید  به سوی خدا برویم. من برای حفظ قرآن و نماز، تفنگ بر دوش گرفتم؛ یعنی باید جای شهیدان را خالی نکنیم و در راه خدا و برای خدا و دین خدا جهاد را بزرگ بدانیم، با یک دست تفنگ و با دست دیگر قرآن، با کافران بجنگیم.

‌پدر و مادر عزیزم! من راضی نیستم برایم گریه کنید، تا آنجا که قدرت داشتم جنگیدم و می‌دانم شهید می‌شوم.   سنگر قرآن سنگر بهشت!»

والسلام

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار