فرمانده کل ارتش:

«دافوس ارتش» مرجع تاکتیک و تولید علم است

سرلشکر موسوی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) را محل تولید علم و مرجع تاکتیک در کشور دانست و گفت: بسیاری از خلاقیت‌ها، تاکتیک‌ها و نوآوری‌ها از این دانشگاه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۴۷۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ - 20September 2021

«دافوس ارتش» مرجع تاکتیک و تولید علم استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در آیین آغاز سال تحصیلی دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا که صبح امروز در این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن اربعین امام حسین علیه‌السلام و یاران وفادار و بی‌نظیر آن حضرت هستیم که جا دارد این ایام را خدمت همه شما حاضران در این میدان تسلیت عرض کنم.

وی سپس با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس گفت: این ایام را گرامی می‌داریم و به روح بلند شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت درود می‌فرستیم.

سرلشکر موسوی در ادامه بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای ثروت‌ها و سرمایه‌های فراوانی است، اما بدون اغراق و با محاسبات دقیق و منطقی، بزرگترین سرمایه ارتش، دانشجویان و فرماندهانی هستند که در این دانشگاه حضور یافته‌اند.

فرمانده کل ارتش تحصیل در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا را یکی از مهم‌ترین مقاطع آموزشی در ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: شما دانشجویان با قرار گرفتن در فضای درس و بحث و پژوهش و استفاده از محضر اساتید گرانقدر بعد از مدت کوتاهی تغییر را در خود احساس خواهید کرد و از سوی دیگر این مقطع تعیین‌کننده مسئولین آینده ارتش و مسئولیت‌های خطیر شما عزیزان در آینده است.

وی با اشاره به اهمیت دوره تحصیل در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش عنوان کرد: فرماندهان عالی ارتش از جمله فرمانده کل ارتش و فرماندهان نیرو‌ها و پایگاه‌ها از میان همین دانشجو‌ها انتخاب می‌شوند؛ این دوره که با ارزیابی و رشد همراه است، باید به خوبی مدیریت شود تا استعداد‌ها شناخته و بکارگیری شوند.

سرلشکر موسوی ادامه داد: از زمانی که شما دانشجویان برای حضور در دانشگاه فرماندهی و ستاد معرفی معرفی شدید، فرایند ارزیابی آغاز شده و این روند تا زمانی که چهره‌های شایسته برای مدیریت در سطوح مختلف ارتش در آینده انتخاب شوند، ادامه خواهد داشت.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا محل انتقال تجارب و دانش‌ها و مکانی برای تولید دانش جدید است، افزود: دافوس محل تولید علم است و به‌عنوان مرجع تاکتیک در کشور شناخته می‌شود که بسیاری از خلاقیت‌ها، تاکتیک‌ها و نوآوری‌ها از این دانشگاه آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مدت‌هاست مؤلفه‌های قدرت، مستقل از هم نیستند، بلکه همه مؤلفه‌ها بر هم تأثیر متقابل دارند و نمی‌شود آن‌ها را در تصمیم‌سازی‌ها و اقدامات نادیده گرفت؛ بنابراین دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش و هم شما دانشجویان باید در این دوره‌ها با سایر مؤلفه‌های قدرت آشنایی پیدا کنید تا موفقیت شما بیش از پیش تضمین شود.

سرلشکر موسوی در پایان خطاب به دانشجویان دافوس گفت: با استفاده از فرصت‌های به‌وجود آمده در این دانشگاه، خود را برای مأموریت‌ها و مسئولیت‌ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده کنید تا در آینده موجب سربلندی و سرافرازی ملت شریف ایران شوید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار