تجلیل از هنرمندان و عوامل اجرایی «هجدهمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر»

طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، 100 نفر از هنرمندان و عوامل اجرایی «هجدهمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر» تجلیل شد.
کد خبر: ۴۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ - 07June 2015

تجلیل از هنرمندان و عوامل اجرایی «هجدهمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر»

به گزارش دفاع پرس، با هدف پاسداشت زحمات عوامل برگزاری هجدهمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، صبح امروز آیینی برای تقدیر از هنرمندان و عوامل اجرایی برگزاری این جشنواره در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس خرمشهر برگزار شد.

در این مراسم که عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، رضا مردانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر، عزیز ساعدی سرپرست شهرداری خرمشهر و علی غزالی یکی از اعضای شورای اسلامی این شهر حضور داشتند، از 100 نفر از هنرمندان و عوامل برگزاری این جشنواره تقدیر شد.

دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره فتح خرمشهر در این مراسم، برگزاری این جشنواره را کاری بسیار دشوار خواند و از عدم رفع برخی مشکلات تاکنون خبر داد.

حسین ذوالفقاری در ادامه، تلاش 43 نفر از عوامل برگزاری این جشنواره را ستودنی توصیف کرد و از حمایت برخی ارگانها همچون شهرداری، مرکز فنی و حرفهای و دفتر نماینده خرمشهر در راستای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره تقدیر کرد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی، بازگشت دبیرخانه دائمی جشنواره ملی فتح خرمشهر به این شهر را با اشاره به فتح خرمشهر پس از اسارت چند ماهه آن در دوران دفاع مقدس، سنتی رایج خواند و گفت: خرمشهر به مرور زمان حقوق از دست رفته خود را باز خواهد ستاند.

عبدالله سامری با بیان اینکه این جشنواره هدف خود را به خوبی به نمایش گذاشته است، از تلاش برای برگزاری باشکوهتر و در سطح وسیعتر این جشنواره در سالهای آینده خبر داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار