نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

نیروهای سپاه و بسیج پای ثابت برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی هستند

حجت‌الاسلام «آل هاشم» گفت: نیروهای سپاه و بسیج پای ثابت برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی هستند و بنده از این امر مبارک خرسندم.
کد خبر: ۴۷۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱ - 20September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جمع بسیجیان سپاه ویژه تبریز، اظهار داشت: برادران سپاهی و بسیجی علاوه بر کارهای نظامی در کارهای فرهنگی و اجتماعی در مناسبت‌های مختلف از جمله در هفته اخیر مراسم شهادت شهید محراب آیت‌الله مدنی، نکوداشت پیرغلامان حسینی سراسر کشور و سالگرد رحلت شاعر معاصر استاد شهریار جهادگران سپاه و بسیج نقش تعیین‌کننده و اثرگذاری دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با یادآوری خدمات سپاه در حوزه سلامت از ابتدای شیوع کرونا عملکرد بسیجیان و سپاهیان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه مثال زدنی عنوان کرد.

‌امام جمعه تبریز ‌عنوان کرد: در بعد نظامی حضور قهرمانان سپاه عاشورا در مرزهای شمال غرب کشور به‌قدری اثرگذار بود که دوستان نظام را خوشحال و دشمنانش را در بحرانی‌ترین زمان‌ها مایوس کرد.

وی ابراز داشت: در جریان واکسیناسیون خودرویی شهر، سپاه عاشورا پیشقدم خدمت‌رسانی شد که این امر نیز تاثیر مثبتی بر تسریع واکسینه مردم دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: جا دارد در این مقال به خدمات سپاه تبریز آفرین بگویم و نیز تحسین می‌کنم که سپاه عاشورا و فرمانده دلاور آن «سردار عابدین خرّم» در دل مردم منطقه جای دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: نیروهای سپاه و بسیج پای ثابت برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی هستند و بنده از این امر مبارک خرسندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار