استاندار کردستان:

رهبری امام خمینی (ره) موجب پیروزی ایران در مقابل دشمن بعثی شد

«مرادنیا» با بیان اینکه رهبری بی‌نظیر امام راحل موجب پیروزی ایران در مقابل دشمن بعثی شد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سال‌های بعد از رحلت امام خمینی (ره)، به شایستگی رهبری کرده و اجازه ندادند که دشمنان به انقلاب اسلامی و کشور ضربه بزنند.
کد خبر: ۴۷۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ - 21September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، «بهمن مرادنیا» استاندار کردستان، صبح امروز (سه‌شنبه) در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان که در راستای همایش ملی تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان در دوران دفاع مقدس، شجاعت و فداکاری مردم به‌ویژه رزمندگان و شهدا را تجربه کردند و امنیت امروز کشور، مدیون خون شهدا و مجاهدت‌های شهداست.

وی با بیان اینکه مرد و زن و پیر و جوان، همه در دفاع از نظام و کشور مردانه ایستادند و اجازه تصرف یک وجب از خاک میهن را ندادند، اضافه کرد: در مقابل شهدای عزیز در اقصی‌نقاط کشور سر تعظیم فرود می‌آوریم و به روح آنان درود می‌فرستیم.

استاندار کردستان با بیان اینکه رهبری بی‌نظیر امام راحل موجب پیروزی ایران در مقابل دشمن بعثی شد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در سال‌های بعد از رحلت امام خمینی (ره)، به شایستگی رهبری کرده‌ و اجازه ندادند که دشمنان به انقلاب اسلامی و کشور ضربه بزنند.

مرادنیا با بیان اینکه در مقابل خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان که اسوه صبر و مقاومت هستند، مدیون هستیم، ادامه داد: درباره دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران سخن زیاد گفته شده است؛ اما هیچ‌کس نمی‌تواند واقعیت‌ها و دشواری‌های آن دوران را در جبهه دشمن ترسیم کند؛ چراکه همه عاشقانه در صحنه بودند و جسورانه در برابر دشمن بعثی ایستادند.

وی تاکید کرد: امروز رسالت بزرگی بر دوش ماست و خواسته روح شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی، خدمت صادقانه همراه با تلاش مضاعف به مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران است، امری که ارزشمند بوده و نباید از آن غفلت کرد تا گوشه‌ای از رشادت‌های شهدا را پاسخ دهیم.

تجلیل از ۱۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در کردستان

سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: عمده برنامه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس تجلیل کشوری از یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت است که ۱۰ هزار نفر آن‌ها مربوط به استان کردستان هستند.

وی با بیان اینکه در استان کردستان ۱۱ ستاد استانی برای تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان فعالیت دارند، ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا، رژه نیرو‌های مسلح و نمایشگاهی که هرساله برگزار می‌شد، امسال برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار