رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان:

زنده نگه داشتن یاد امام خمینی (ره) یکی از مصادیق «جهاد تبیین» است

حجت‌الاسلام «سادات» گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت امام، یکی از مصادیق جهاد تبیین است؛ چراکه حضرت امام خمینی (ره) نه تنها به ما، بلکه به همه مسلمین جهان عزت و احترام داد.
کد خبر: ۵۲۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ - 30May 2022

نظام مقدس اسلامی بزرگترین میراث امام خمینی (ره) استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، نشست هماهنگی برنامه‌های سی‌وسومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، امروز (دوشنبه) با حضور مسئولان در سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدمحمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در این نشست اظهار داشت: همه ما مدیون حضرت امام خمینی (ره) و دستاورد‌های ایشان هستیم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت امام، یکی از مصادیق جهاد تبیین است؛ چراکه حضرت امام خمینی (ره) نه تنها به ما، بلکه به همه مسلمین جهان عزت و احترام داد.

وی به برنامه‌های سالگرد مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در سنندج اشاره و تصریح کرد: این مراسم روز پنج‌شنبه ۱۲ خرداد از ساعت ۱۰ صبح با حضور ادارات، سازمان‌ها و سخنرانان کشوری در مسجد جامع شهر سنندج به صورت باشکوه و مردمی برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سادات ادامه داد: باید با استفاده از امکانات و فرصت‌های موجود و تولید محتوای مناسب، برنامه‌های خوبی را ارائه دهیم.

وی برگزاری برنامه‌های تبیینی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را مهم خواند و بیان کرد: نظام مقدس اسلامی بزرگترین میراث امام خمینی (ره) است، آسیب‌های انقلاب و احکام امام مطالبی است که باید در جلسه‌های تبیینی مطرح شود؛ همچنین شایسته است در ارگان‌ها و دستگاه‌ها، یک جلسه پیرامون شخصیت حضرت امام (ره) در ایام رحلت ایشان داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی (ره) را ضروری دانست و یادآور شد: قطعا دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های مختلف از جمله نقاشی و مسابقات دیگر را دارند و ان‌شاءالله شاهد برنامه‌های متنوعی در مراسم رحلت حضرت امام خمینی (ره) باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سادات، توزیع کمک‌های مؤمنانه را بخشی دیگر از برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کردستان ذکر کرد و یادآور شد: به مناسبت سی‌و‌سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، توزیع کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار