رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان:

انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین چالش در برابر نظام سرمایه‌داری است

حجت‌الاسلام «سادات» گفت: امام (ره) پس از انقلاب، اسلام را به عنوان نسخه حکومتی به دنیا معرفی کرد و این مهم بزرگ‌ترین چالش در برابر نظام سرمایه‌داری است.
کد خبر: ۵۰۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۲ - 08February 2022

انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین چالش در برابر نظام سرمایه‌داری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، به مناسبت دهه مبارک فجر ظهر امروز مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همت سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان کردستان در سالن همایش‌های شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان برگزار شد.

«حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: با مطالعه قبل و بعد از انقلاب اسلامی متوجه خواهیم شد در عصری که دنیا به دو بلوک شرق کمونیست به رهبری شوروی و غرب لیبرالیسم به رهبری ایالات متحده آمریکا تقسیم شده بود و دین را عامل تخدیر ملت‌ها معرفی کرده بودند، حضرت امام(ره) مانند گلوله‌ای آتشین که گویا از صدر اسلام ذخیره شده بود به بدنه جاهلیت مدرن قرن بیستم اصابت کرد و مجدد دین را به عرصه اجتماع آورد.

وی افزود: انقلاب ما علیرغم موانع و سختی های پیش‌رو روز به روز با عظمت و صلابت به اهداف خود نزدیک‌تر می شود بطوریکه امروز در دنیا حکومتی مستقل‌تر از انقلاب اسلامی و و ملتی آزاده‌تر از ملت ایران وجود ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان به مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ملت ایران با پیروزی انقلاب اسلامی به معنای واقعی استقلال دست یافتند و هر سال با انتخابات در تعیین سرنوشت خود و کشور سهیم هستند.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به یاری خدا امروز جوانان این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف علمی پیشرفت چشمگیری داشته اند و در همه زمینه ها سرآمد هستند بنابراین همواره ما باید قدردان نعمت بزرگ انقلاب باشیم و آن را برای نسل جوان به خوبی بازگو کنیم.

حجت‌الاسلام سادات به به فقر فرهنگی قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: امام(ره) با انقلاب اسلامی عزت را برای مردم ایران به ارمغان آورد و ما باید خدای بزرگ را به خاطر نعمت بزرگ انقلاب شاکر و قدردان دستاوردهای نظام باشیم.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب دین تنها رابطه بین فرد و خدا بود اما امام(ره) پس از انقلاب، اسلام را به عنوان نسخه حکومتی به دنیا معرفی کرد و این مهم بزرگ‌ترین چالش در برابر نظام سرمایه‌داری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین شعارها و مبانی انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی است و ان‌شالله قدردان انقلاب اسلامی باشیم و مسئولان با شیوه صحیح مدیریتی، چالش‌های پیش روی ملت را از بین ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار