رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن در کردستان به‌صورت خودرویی و موتوری برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «سادات» گفت: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و با محوریت حرکت‌های خودرویی و موتوری در استان کردستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۰۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ - 09February 2022

مراسم ۲۲ بهمن به صورت خودرویی و موتوری در کردستان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «سیدمحمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی عموم مردم در برابر بیماری کرونا، اظهار داشت: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی و با محوریت حرکت‌های خودرویی و موتوری در استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال در سنندج، ساعت ۹:۳۰ در استادیوم ۲۲ گولان این شهر با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی خواهد بود و سپس اجرای گروه‌های سرود، سخنرانی و قرائت قطعنامه، رژه موتوری و خودرویی خانوادگی در سطح خیابان‌های شهر سنندج آغاز می‌شود.

سادات اعلام کرد: مسیر حرکت خودرو‌ها از مقابل استادیوم ۲۲ گولان به سمت میدان امام شافعی، میدان آزادی، چهارراه بسیج و بلوار کردستان بوده و پایان‌بخش مراسم حضور در میعادگاه نماز جمعه و شرکت در این فریضه عبادی و سیاسی خواهد بود.

وی ادامه داد: پس از پایان رژه موتوری و خودرویی از ۴۳ دستگاه از وسایل نقلیه (موتور-ماشین) شرکت‌کننده در مراسم که بهترین تزیین را داشته‌اند، با اهداء هدایایی نفیس تقدیر خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با دعوت از عموم مردم و خانواده‌های انقلابی استان جهت حضور با نشاط در این جشن ملی، اعلام کرد: نظیر این مراسم در تمام شهر‌ها و روستا‌های پرجمعیت کردستان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها