معاون فرهنگی اداره عقیدتی سیاسی نزاجا:

«جهاد تبیین» تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را به‌همراه خواهد داشت

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت: جهاد تبیین که وظیفه انبیای الهی و سیره اهل‌بیت علیهم السلام بوده است اگر در جامعه اجرا شود شکست جریان تحریف، عملیاتی شدن ارزش‌ها و تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب، مقابله با فتنه‌ها و حل مشکلات را به‌همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۲۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 31May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، نشست بصیرتی در راستای جهاد تبیین ویژه کارکنان قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا و لشکر ۷۷ پیروز ثامن الائمه (ع) با حضور حجت‌الاسلام «سیداکبر موسوی» معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نزاجا امروز در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسوی در این نشست اظهار داشت: اکنون که دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت‌هاست باید جهادگونه دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان که دوران تلخ طاغوت و همچنین دفاع مقدس را درک نکرده‌اند تبیین شود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه؛ جنگ، جنگ روایت‌هاست، اگر ما نگوییم دشمن آنگونه که خودش می‌خواهد بیان می‌کند، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ۳۰۰ شبکه فارسی زبان معاند و حضور گسترده در فضای مجازی بر علیه انقلاب اسلامی و ملت، امکانات خود را بسیج کرده و در نقطه مقابل، امروز جهاد تبیین در فضای حقیقی و مجازی وظیفه و تکلیف همه ماست که باید به‌طور مستمر و پیوسته و همه جانبه انجام گیرد و راز ماندگاری دین مبین اسلام نیز جهاد تبیین است.

معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در ادامه به تشریح اهمیت جهاد تبیین پرداخت و گفت: جهاد تبیین وظیفه انبیای الهی و سیره اهل‌بیت علیهم السلام بوده است و اگر در جامعه عملیاتی شود شکست جریان تحریف و در نتیجه جریان تحریم، جلوگیری از روایت ناصحیح دشمن، عملیاتی شدن ارزش‌ها و تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب، مقابله با فتنه‌ها، مطالبه‌گری و کمک به حل مشکلات را به‌همراه خواهد داشت.

موسوی تصریح کرد: امروز بحمدلله با تلاش جوانان ایران اسلامي دارای رتبه شانزدهم در تولید علم و رتبه دوم در سلول‌های بنیادی، نهم در فناوری و دانش هسته‌ای و در پزشکی رتبه شانزدهم دنیا هستیم و در زمینه‌های دفاعی و نظامی، موفق به ساخت تجهیزات نظامی شده‌ایم و رتبه چهاردهم دنیا را کسب کرده و در زمینه موشکی رتبه پنجم جهان هستیم.

وی ادامه داد: دشمنان به پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف اذعان دارند و به‌همین جهت با تمام توان به مقابله بانظام اسلامی برخواسته‌اند؛ بر همین اساس رهبر معظم انقلاب اسلامی جهاد تبیین را مهمترین جهاد عنوان کردند که همه اقشار باید در آن نقش‌آفرینی کنند.

«جهاد تبیین» تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را به‌همراه خواهد داشت

«جهاد تبیین» تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را به‌همراه خواهد داشت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار