افتتاحیه جشنواره زوج‌های جوان نزاجا+ تصاویر

افتتاحیه اولین جشنواره زوج‌های جوان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با حضور فرمانده ارشد آجا در منطقه شمال شرق در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵ - 31May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، افتتاحیه اولین جشنواره زوج‌های جوان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد آجا در منطقه شمال شرق امروز در مشهد برگزار شد.

این جشنواره با تدابیر سازمان عقیدتی سیاسی و با حمایت فرمانده نیروی زمینی ارتش به مدت سه روز با حضور ۵۵ زوج جوان از یگان‌های نزاجا، در قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های آسیب‌های فضای مجازی، خانه و خانواده، روانشناسی خانواده، سبک زندگی اسلامی ایرانی و همچنین اردوهای حرم‌شناسی و بازدید از موزه‌های آستان قدس رضوی و اماکن تاریخی و فرهنگی مشهد از برنامه‌های این جشنواره است.

مراسم اختتامیه جشنواره سراسری زوج های جوان آجا، با حضور تازه مزدوجین از نیروهای چهارگانه، با حضور ۲۵۰ زوج جوان پنجشنبه دوازدهم خرداد با حضور فرماندهان ارشد و مسئولین عالی رتبه ارتش و همچنین مسئولین استانی، در سالن قدس حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ازدواج آسان کارکنان و فرزندآوری طرح‌های تشويقی و حمایتی بسیار خوبی را پیش‌بینی و اجرا می‌کند.

افتتاحیه جشنواره زوج‌های جوان نزاجا+ تصاویر

افتتاحیه جشنواره زوج‌های جوان نزاجا+ تصاویر

افتتاحیه جشنواره زوج‌های جوان نزاجا+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها