فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق:

«مقاومت» رمز اقتدار جمهوری اسلامی است

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: مقاومت نیروهای مسلح و آحاد مردم در دفاع مقدس، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زد و لذا این اقتدار باید حفظ و تقویت شود.
کد خبر: ۵۲۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ - 24May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان ثامن‌الائمه (ع) با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش در منطقه‌ شمال شرق، اعضای شورای تأمین استان و یگان‌های نمونه نیروهای مسلح برگزار شد.

امیر سرتیپ آذریان در این مراسم اظهار داشت: فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی است که به نام ملت بزرگ ایران اسلامی در تاریخ این کشور و در دوران دفاع مقدس ثبت شد.

وی افزود افزود: مقاومت نیروهای مسلح و آحاد مردم در دفاع مقدس، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زد و لذا این اقتدار باید حفظ و تقویت شود.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: از شهدا آموخته‌ایم برای اعتلای بیش‌از پیش انقلاب اسلامی در مسیری که ولی فقیه ترسیم کردند گام برداریم و در این راه ثابت قدم باشیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: امروز نیز آماده هستیم تا با جهاد تبیین در تمام رده‌ها و یگان‌ها، برای جلوگیری از جنگ ترکیبی دشمن اقدام کنیم.

در پایان این مراسم از تعدادی از فاتحان خرمشهر و خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار