فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرماندار ساری:

موفقیت جامعه در گرو تبعیت از ولایت مطلقه فقیه است

«نوبخت» گفت: تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت مطلقه فقیه ما را به قله‌های آرمانی می‌رساند.
کد خبر: ۵۲۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ - 24May 2022

موفقیت جامعه آرمان‌خواه در گرو تبعیت از ولایت مطلقه فقیه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمدعلی نوبخت» فرماندار ساری امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزاری این مراسم را تجدید بیعت با ولی‌فقپه و آرمان‌های نظام و انقلاب دانست و اظهار داشت: سوم خرداد چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر تجلی مقاومت، ایثار، شهادت، عشق، عرفان و ولایت پذیری است.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی با حکمرانی مقاومت و انتظار و جامعه آرمان‌خواه و سلطه‌ناپذیر در جهان امروزی همچون نگین درخشانی می‌درخشد.

نوبخت ادامه داد: روشنفکران برج عاج نشینی که ساختار نظام جمهوری اسلامی را مبتنی بر ادبیات و گفتمان خاص می‌دانند بدانند جامعه آرمان‌خواه و سلطه ناپذیر با همبستگی و وحدت و شجاعت و ولایت پذیری در جهان امروزی می‌درخشد و این قله آرمانی است که ما از شهدا آموختیم.

این مسئول با گرامیداشت شهادت امام جعفر صادق (ع)، به رابطه بین شهادت امام جعفر صادق (ع)، مکتب جعفری با سوم خرداد و میزبانی هشت شهید گمنام اشاره کرد و گفت: ما از مکتب جعفری قدرت علم و فقه سیاسی شیعه را می‌آموزیم.

وی با بیان اینکه ما از سوم خرداد همبستگی و وحدت و شجاعت را می‌آموزیم، بیان داشت: ما از شهدای خوشنام ولایت بی‌چون و چرا و تبعیت بی‌چون و چرا از رهبر معظم انقلاب و امام را آموختیم و این رمز پیروزی و موفقیت ماست.

نوبخت افزود: مکتب عاشورایی برای ما در سوم خرداد تداعی می‌شود و ما با شعار «ما مقاوم هستیم» و «ما می‌توانیم» در این گردنه حساس نظام اسلامی با همدلی و هماهنگی و هم‌پذیری عبور خواهیم کرد.

فرماندار ساری اظهار داشت: سخن رهبر معظم انقلاب که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» قدرت الهی را به ما می‌آموزد که ما مغرور نشویم و به پارادایم‌های نظام اسلامی احترام بگذاریم.

این مسئول عنوان کرد: امام، انقلاب، اسلام، ولایت مطلقه فقیه و مستضعفین جزو کلید واژه‌هایی هستند که هر وقت ما به آن‌ها توجه کردیم موفقیت حاصل شد و هر وقت آن را کمرنگ دیدیم دچار چالش شدیم.

سردار ملکی با بیان اینکه کلمه مستضعفین مهمترین موضوع نظام اسلامی است و همه ما در قوای مختلف و نهاد‌های مختلف باید به آن بپردازیم، تصریح کرد: باید از تجملات دوری کنیم و مشی شهدا و توصیه رهبر معظم انقلاب را در خصوص ساده زیستی رعایت کنیم تا به قله‌های آرمانی برسیم که شهدا از ما راضی باشند.

وی با عنوان اینکه فرهنگ ولایت پذیری، مقاومت، ایثار، جهاد، خودباوری دینی و ملی، همبستگی، همدلی، شجاعت و توکل به خدا کلیدواژه‌هایی است که در گام دوم و دهه پنجم انقلاب ما را به موفقیت می‌رساند، اظهار داشت: ما در این مسیر ثابت قدم هستیم و درسی که از شهدای سوم خرداد درس گرفتیم که در راه خدا از هیچکس جز خدا نباید ترسید.

نوبخت با بیان اینکه شهدا به ما آموختند که نباید به دشمن لبخند زد، گفت: در برخی دولت‌ها اتکا به دشمن کردیم و لبخند پاسخگو نیست و ما از شهدا آموختیم که مقاومت کنیم چرا که ما فرهنگ انتظار و مهدویت را سرلوحه کار خودمان می‌دانیم و در دولت سیزدهم تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت مطلقه فقیه و دفاع از آرمان‌های امام و شهدا و ایجاد رفاه و آرامش و آسایش برای مردم مد نظر است.

وی با بیان اینکه همه ما برای انقلاب کار می‌کنیم، بیان داشت: بقا و استمرار انقلاب اسلامی برای ما مهم است و در این مسیر به هیچ احدی نباید تعارف کنیم.

این مسئول با بیان اینکه نظام اسلامی برای ساعت فکر، فهم، ایمان و عاطفه و عمل و رفتار ما برنامه دارد و ساختار نظام اسلامی مبتنی بر گفتمان آزادی محور است، عنوان کرد: روشنفکران برج عاج نشین نمی‌توانند شورا و انتخابات ما را و سوم خرداد و شهدای خوشنام ما را ببینند و باید مراقب باشیم فریب دشمنان را نخوریم و منویات رهبر معظم انقلاب را پیاده کنیم.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: آنچه برای ما مهم است و ما را به قله‌های آرمانی می‌رساند و در حکمرانی مقاومت و انتظار و جامعه آرمان‌خواه و سلطه ناپذیر موفق می‌کند تبعیت بی‌چون و چرا از ولایت مطلقه فقیه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها