فتح خرمشهر؛ فتح خون/ نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

فتح خرمشهر سرافرازی و عزت ملت ایران را رقم زد

آیت الله دری نجف‌آبادی گفت: فتح خرمشهر موجب ظهور قدرت دفاعی و افزایش اعتبار سیاسی ایران شد و سرافرازی و عزت ملت ایران را رقم زد.
کد خبر: ۵۲۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ - 24May 2022

فتح خرمشهر سرافرازی و عزت ملت ایران را رقم زدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی امروز به مناسبت سوم خرداد در صبحگاه مشترک وحدت نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار داشت: ملت ایران و رزمندگان اسلام با تکیه بر قدرت خداوند و ایمان الهی توانستند پیروزی بزرگی به دست بیاورند و فتح خرمشهر با به کارگیری اراده الهی و ظرفیت های داخلی رقم خورد.

دری نجف‌آبادی عنوان کرد: حماسه فتح خرمشهر درس می دهد که هر زمان که ملت ایران با ایمان و توکل بر خدا وارد صحنه شده خداوند پیروزی های بزرگ را به ملت ارزانی داشته و یوم الله سوم خرداد یادآور نصرت الهی و اعتماد به ولایت است که همواره باید مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: امروز برای آزادی خرمشهرهای پیش رو تنها باید به قدرت خداوند و اراده الهی تکیه کنیم و لذا خرمشهرها در حوزه فرهنگی، اقتصادی با اعتماد به ولایت و با کارگیری اراده های الهی آزاد می شوند. 

امام جمعه اراک بیان داشت: امروز به برکت تفکر و نهضت امام خمینی(ره) و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی جبهه مقاومت در سراسر عالم نقش آفرینی می کند و حماسه فتح خرمشهر سرآغاز موفقیت های ملت ایران در عرصه های منطقه ای و بین المللی بود.

دری نجف‌آبادی گفت: فتح خرمشهر موجب ظهور قدرت دفاعی و افزایش اعتبار سیاسی ایران شد و سرافرازی و عزت ملت ایران را رقم زد.

وی افزود: امروز در جبهه‌های اقتصادی و فرهنگی نیاز به فتح خرمشهرها و خلق حماسه‌ها داریم که باید با فرهنگ تلاش، ازخودگذشتگی، روحیه جهادی و با به کارگیری عناصر با کفایت و کارآمد محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح در مقابله با هرگونه تهدید هوشیاری کامل دارند و زورگویان عالم این را بدانند هرقدرتی که بخواهد به منافع مردم و کشور ضربه وارد کند مقتدرانه با پاسخ محکم نیروهای مسلح کشور روبه روو خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح مقتدر و انقلابی کشور تربیت شدگان مکتب امام حسین(ع) و حاج قاسم سلیمانی هستند و آمادگی کامل برای مقابله با تهدیدات در هر نقطه‌ای دارند.

انتهای پیام 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار