فرمانده ارشد ارتش در شمال شرق:

روحیه جهادی لازمه پرورش آینده‌سازان انقلاب اسلامی است

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: کار جهادی و مسئولیت‌پذیری از وصایای شهدای والامقام است و امروز مدیران آموزش‌وپرورش با تأسی به سیره عملی شهدا و با روحیه جهادی در این نهاد به پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی می‌پردازند.
کد خبر: ۵۱۹۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹ - 27April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید امیر شوشتری» سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی امروز با حضور در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با امیر سرتیپ ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی ارتش جمهموری اسلامی در منطقه شمال شرق دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر سرتیپ آذریان در این دیدار اظهار داشت: کار جهادی و مسئولیت‌پذیری از وصایای شهدای والامقام است و امروز مدیران آموزش‌وپرورش با تأسی به سیره عملی شهدا و با روحیه جهادی در این نهاد به پرورش آینده‌سازان ایران اسلامی می‌پردازند.

وی افزود: آموزش‌وپروش نقش مهم و حیاتی در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشت؛ بر همین اساس و با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نقش‌آفرینی آحاد جامعه در جهاد تبیین، پرداختن به این جهاد در آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا یادآور شد: ما باید ادامه‌دهنده راه شهیدان سپهبد قرنی و استاد مطهری باشیم که با برخورداری از تفکر اصیل اسلامی و انقلابی در جهت روشنگری و آگاه‌سازی جامعه تلاش می‌کردند و در این را نیز به شهادت رسیدند.

تعلیم و تربیت در سایه امنیت معنا پیدا می‌کند

شوشتری نیز در این دیدار با گرامیداشت دهه ارتش و افتخارآفرینی‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی گفت: برخورداری از امنیت پایدار افتخار هر کشور است. این مهم در ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال با خون هزاران شهید محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از یک توان دفاعی و نظامی بی‌نظیر برخوردار است که با تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی حاصل شده است.

سرپرست اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی با بیان اینکه تعلیم و تربیت در سایه امنیت امکان‌پذیر است، گفت: ما شاهد هستیم که ارتش جمهوری اسلامی ایران در ایجاد امنیت مجاهدانه تلاش می‌کند و علاوه بر وظایف سازمانی خود، توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و کم‌برخوردار حاشیه شهر مشهد دارد.

روحیه جهادی لازمه پرورش آینده‌سازان انقلاب اسلامی است

روحیه جهادی لازمه پرورش آینده‌سازان انقلاب اسلامی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها