فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا:

عملیات بیت‌المقدس اراده جمهوری اسلامی را بر نظام سلطه تحمیل کرد

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: در عملیات بیت‌المقدس علی‌رغم اینکه صدام شخصا فرماندهی نیروهای بعثی را بر عهده گرفته بود اما رزمندگان اسلام با شجاعت و شهامتی که از خود نشان دادند خرمشهر آزاد شد.
کد خبر: ۵۲۳۵۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲ - 19May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در جمع افسران ارشد چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران دانش‌آموخته دوره ۳۲ دافوس (دانشکده فرماندهی و ستاد) در مشهد اظهار داشت: در عملیات بیت‌المقدس علی‌رغم اینکه صدام شخصا فرماندهی نیروهای بعثی را بر عهده گرفته بود اما رزمندگان اسلام با شجاعت و شهامتی که از خود نشان دادند و طراحی دقیق شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، خرمشهر آزاد شد و این فتح، اراده سیاسی جمهوری اسلامی ایران را بر رژیم بعث عراق تحمیل کرد.

عملیات بیت‌المقدس اراده جمهوری اسلامی را بر نظام سلطه تحمیل کرد

وی در ادامه به ادامه دشمنی‌های ایالات متحده آمریکا علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: راهبرد اصلی آمریکا در منطقه تغییر نکرده است. بعد از اینکه در حوزه نظامی شکست خورد با استفاده از تهاجم ترکیبی و راهبردهای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و امنیتی به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ بر همین اساس همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین به مقابله و بی‌اثر ساختن این تهاجم بپردازیم.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی تأکید کرد: شما که از فرماندهان و طراحان نظامی آینده این کشور هستید باید به این نکته توجه داشته باشید که اشراف اطلاعاتی نقش مهمی در اقدامات پیشگیرانه دارد و در این راستا هرگز نباید غفلت کرد.

عملیات بیت‌المقدس اراده جمهوری اسلامی را بر نظام سلطه تحمیل کرد

امیر سرتیپ آذریان گفت: استکبار با ناامن کردن کشورهای منطقه و حمایت از تروریست‌های تکفیری، تلاش می‌کند تا امنیت کم‌نظیر ایران اسلامی را برهم بزند و هزینه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را بالا ببرد اما نیروهای مسلح و یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با استقرار در مرزهای شرقی، با اقدامات دفاعی و امنیتی و حضور مقتدرانه در کنار عزیزان مرزبانی، در قبال برخی اقدامات مرزداران کشور افغانستان امنیت پایدار را در منطقه شرق کشور رقم زده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها