فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق:

بهره‌گیری از تجارب دفاع مقدس باعث ارتقای توان دفاعی ارتش شده است

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: در نیروی زمینی ارتش با استفاده از تجربیات گران‌سنگ پیشکسوتان دفاع مقدس و با بهره‌گیری از علم و دانش جوانان در راستای ارتقای توان رزمی و دفاعی اقدامات بی‌سابقه‌ای انجام شده و بحمدالله وضعیت نزاجا مورد تأیید و رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است؛ بر همین اساس ارتش جزو محبوب‌ترین نهادها در نزد مردم است.
کد خبر: ۵۱۷۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ - 21April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با دهه ارتش جمهوری اسلامی مراسم تجلیل از ۳۰۰ پیشکسوت یگان‌های ارتش و همچنین چهار خانوده شهید آجا با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد آجا در منطقه شمال شرق به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا شب گذشته در مجتمع ثامن‌الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

امیر سرتیپ آذریان در این مراسم اظهار داشت: با تغییراتی که در سازمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی صورت پذیرفته است، امروز نزاجا به یک نیروی متحرک و با تجهیزات بروز تبدیل شده است.

وی افزود: در نیروی زمینی ارتش با استفاده از تجربیات گران‌سنگ پیشکسوتان دفاع مقدس و با بهره‌گیری از علم و دانش جوانان در راستای ارتقای توان رزمی و دفاعی اقدامات بی‌سابقه‌ای انجام شده و بحمدالله وضعیت نزاجا مورد تأیید و رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی است؛ بر همین اساس ارتش جزو محبوب‌ترین نهادها در نزد مردم است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: تجهیز یگان‌ها به جنگ‌افزارها و تجهیزات مدرن، توجه به فرزندآوری کارکنان، پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و درمانی، ساخت 32 هزار واحد مسکونی در قالب منازل سازمانی، احداث آسایشگاه‌های زیستی مدرن در نقاط مرزی ویژه کارکنان یگان‌های مستقر در مرز، گوشه‌ای از اقدامات فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری  اسلامی در توجه به کارکنان این نیرو است.

بهره‌گیری از تجارب دفاع مقدس باعث ارتقای توان دفاعی ارتش شده است

بهره‌گیری از تجارب دفاع مقدس باعث ارتقای توان دفاعی ارتش شده است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها