ارسال ۵۵۶ اثر به جشنواره فیلم کودک و نوجوان

با پایان مهلت ارسال اثر و ثبت ۱۱٨ اثر خارجی متقاضی حضور در سی‌ و‌ چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، جمع کل آثار رسیده بخش ملی و بین‌الملل به ۵۵۶ اثر رسید.
کد خبر: ۴۷۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ - 22September 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در بخش بین‌الملل این دوره جشنواره و با پایان مهلت ارائه اثر به این بخش، تعداد ۶۲ فیلم سینمایی (شامل ۳۲ انیمیشن و ۳۰ فیلم بلند سینمایی) از ۳۲ کشور و ۵۶ فیلم کوتاه (شامل ۲۱ انیمیشن کوتاه و ۳۵ فیلم کوتاه داستانی) از ۲٨ کشور ارسال شد که بر این اساس، در مجموع ۱۱٨ اثر خارجی رسیده به جشنواره سی‌ و چهارم رسیده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره در بخش ملی با پایان مهلت ارسال آثار این بخش (۳۱مرداد ۱۴۰۰)، ۴۳۸ فیلم [شامل ۲۴۸ فیلم در بخش «فیلم کوتاه داستانی»، ۱۱۹ فیلم در بخش «پویانمایی کوتاه»، ۳۰ فیلم در بخش «بلند داستانی»، ۱۴ فیلم در بخش «سینمایی»، ۱۲ عنوان در بخش «وب‌سری» و ۱۵ عنوان در بخش «کرونا-روایت»] به دبیرخانه جشنواره رسیده بودند که با احتساب این آثار، جمع کل آثار متقاضی شرکت در بخش ملی و بین‌الملل جشنواره سی وچهارم به ۵۵۶ اثر رسید.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار