فرمانده سپاه ناحیه بهشهر خبر داد؛

اجرای ۲۷۰ برنامه در هفته دفاع مقدس بهشهر

سرهنگ «جناسمی» از اجرای ۲۷۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در بهشهر خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸ - 21September 2021

اجرای ۲۷۰ برنامه در هفته دفاع مقدس بهشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حسین‌جناسمی» فرمانده سپاه بهشهر امروز در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه بهشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس، از اجرایی شدن ۲۷۰ برنامه خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۷۰ برنامه به صورت شاخص و محوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس با عنوان «ما مقتدریم» خاطرنشان کرد: گوش بفرمان رهبری و امامین انقلاب بودن موجب اقتدار ما در جهان شد.

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر گفت: مردم ایران با گوش به فرمان بودن امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی بر تمامی فتنه‌های دشمنان فائق آمدند و فتنه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کردند.

جناسمی افزود: اقتدار ملت ایران با ایستادگی در برابر دشمنان و ولایتمداری، ایران اسلامی را به رشد و شکوفایی رساند.
وی خاطرنشان کرد: تحریم‌ها و دشمنی با ایران همواره بوده است و وقتی دشمنان نتوانستند با نقشه‌های شوم خود به  اراده مردم  خدشه‌ای وارد کنند؛ با نفود در فرهنگ تلاش کردند تا خانواده و بنیان خانواده را نشانه رفته است و باید با بصیرت و هوشیاری بیشتری در این عرصه وارد شویم.

فرمانده سپاه بهشهر با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در بهشهر افزود: افتتاح و بهره برداری ۴ واحد مسکن محرومان و ساماندهی ۴ گلزار شهدا، دیدار با امام‌جمعه و خانواده شهدا، نشست‌های بصیرتی، برگزاری دوازدهمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه، برگزاری یادواره‌های شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی و گشت‌های محلات و... از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس امسال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار