فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان:

دشمن در جنگ تحمیلی، اعتقاد رزمندگان و بسیج مردمی را پبش‌بینی نکرده بود

سردار «حسینی» گفت: دشمن در جنگ تحمیلی اساسی‌ترین توان و قدرت نظام کشور یعنی اعتقاد رزمندگان و بسیج مردمی را پبش‌بینی نکرده بود.
کد خبر: ۴۷۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ - 22September 2021

دشمن در جنگ تحمیلی، اعتقاد رزمندگان و بسیج مردمی را پبش‌بینی نکرده بود

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان، صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم آغاز گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور «بهمن مرادنیا» استاندار کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی دیگر از فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس امسال با اربعین شهادت امام حسین (ع) مصادف شده است؛ امامی که برای رزمندگان انقلاب اسلامی ایران الگویی جهادی بود.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: حاصل جانفشانی و خون شهدای انقلاب اسلامی، امنیت کنونی حاکم بر کشور است.

سردار حسینی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با این فرض جنگ را آغاز کردند که می‌توانند ساختار سیاسی و نظام نوپای ایران را تخریب کنند که این خیال برای آن‌ها گران تمام شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس، دشمن از امکانات نظامی و پشتوانه خوبی برخوردار بود و گروه‌های ضدانقلاب هم فشار را بر کشور مضاعف کرده بودند.

وی یادآور شد: دشمن در جنگ تحمیلی اساسی‌ترین توان و قدرت نظام کشور یعنی اعتقاد رزمندگان و بسیج مردمی را پبش‌بینی نکرده بود.

حسینی گفت: نیرو‌های مختلفی در سطح کشور با فرمان حضرت امام خمینی (ره) در مدت زمان کوتاهی آموزش‌های لازم را فرا گرفته و بدون هیچ‌گونه حمایت مالی و معنوی در برابر دشمن بعثی و گروه‌های ضد انقلاب ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه دشمن انقلاب اسلامی سودای تجزیه‌طلبی در سر داشتند، اظهار داشت: در کشورمان ایران ۱۷ هزار شهید ترور داریم که توسط منافقین به شهادت رسیدند.

حسینی افزود: حضور آگاهانه مردم و تدبیر امام خمینی (ره) باعث شد که ایران پیروز و دشمن با وجود تمام امکانات نظامی و سیاسی شکست خورد.

وی بیان کرد: دفاع مقدس از اول مهر سال ۵۹ با شجاعت و اقتدار نیروی هوایی ارتش توسط حمله ۱۴۰ هواپیما که نقاط مختلف عراق را بمباران کردند، آغاز شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس افزود: اکنون کشور ما استقلال لازم را دارد، این خودکفایی و اقتدار نتیجه ایثار و جانفشانی جوانان برومندی است که هرکدام یک ملت برای این کشور محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا باعث شده تا رژه نیرو‌های مسلح ۲ سال پیاپی برگزار نشود، بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) جنگ را به دانشگاه اعتقادی و ایمانی تبدیل کرده و به ما نشان دادند که با ایمان و اعتقاد می‌شود بر تمام دشمنان پیروز شد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، طولانی جنگ قرن گذشته بود، افزود: در دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشورمان دست دشمن نیفتاد.

وی خاطرنشان کرد: امروز شهدای انقلاب امامزادگان عشق هستند که این به معنی قدرت نرم کشور و اقتدار نظام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها