معاون اقتصادی رئیس‌جمهور:

دفاع مقدس به ما آموخت، مردم می‌توانند در هر عرصه‌ای معجزه کنند

رضایی گفت: دفاع مقدس به ما آموخت، مردم می‌توانند در هر عرصه‌ای معجزه کنند؛ شرط آن، مدیریت و فرماندهی مردمی و دادن اختیار به آنها است.
کد خبر: ۴۷۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ - 22September 2021

دفاع مقدس به ما آموخت، مردم می‌توانند در هر عرصه‌ای معجزه کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور در حساب کاربری خود در اینستاگرام ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نوشت: ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹، رژیم صدام با حمایت قدرت‌های جهانی و کشور‌های منطقه به ایران عزیز ما یورش آورد. صدام تصور می‌کرد در کمتر از یک هفته می‌تواند تهران را تصرف کند. وارد پنج استان کشور شد. اما در همان ابتدا در جنوب و غرب کشور در برابر دژ مستحکم مردم و نیرو‌های ایران، نتوانست پیشروی بیشتری کند.

وی تاکید کرد: پس از یکسال توقف ارتش بعثی صدام و مقاومت نیرو‌های ایران، با تغییر فرماندهی در جنگ، ماشین جنگی ایران راه افتاد و سرزمین‌های از دست رفته، آزاد شد.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان این‌که در نهایت، ایران ماند و صدام رفت، نوشت:، اما دفاع مقدس به ما آموخت، مردم می‌توانند در هر عرصه‌ای معجزه کنند. شرط آن، مدیریت و فرماندهی مردمی و دادن اختیار به آنهاست. هفته دفاع مقدس گرامی باد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها